הרשמה

Battlefield 4 נכנס לזירת ה-eSport

כל מה שרציתם לדעת על העתיד של Battlefield בעולם ה-eSports

מההתחלה שלו, Battlefield 4 נבנה במטרה לספק חווית משחק תחרותית מיוחדת. שחקנים יכולים להלחם אחד בשני במצבי רשת שונים ואפילו לצפות בחבריהם נלחמים בשחקנים שונים מרחבי העולם. עכשיו, Battlefield נפתח לקהל הספורט האינטרנטי(eSports) וכל מי שחושב שהוא שווה משהו ב-Battlefield צריך להציץ כאן. 2 מצבי המלחמה שאנשים יוכלו לשחק בהם אחד נגד השני הם Domination ו-Defuse. למי שלא מכיר, הנה הסבר קטן על השניים:

Domination

החוקים ב-Domination דומים ל-Conquest, בו אתם משתלטים על נקודות מפתח ושומרים עליהם במהלך הקרב. ב-Domination אין שימוש בכלי רכב ותעופה מכל סוג. משמע שיכולות של הקבוצה יתבססו על היכולות שלכם, השחקנים, ועל השליטה שלכם בכלי הנשק שאותו בחרתם. Domination יהיה אחד משני מצבי המשחק שיהיו זמינים לתחרויות eSports.

Defuse

צאו עם הצוות שלכם במטרה לטמון פצצה במספר מקומות שונים על המפה, או שתתפרסו ותגנו על נקודות מפתח ברחבי המפה. בניגוד למצבי משחק שונים, אם אתם מתים, אז אתם מתים. לפחות עד הסיבוב הבא. על מנת להיות הכח העליון והשולט במפה, אסור לכם לצאת להתקפות פזיזות. שחקנים המגנים על נקודות מפתח במפה יצטרכו לתאם כוחות בהתאם לצד התוקף.

ואיך אפשר להנות מספורט אם אי אפשר לראות אותו כמו שצריך? בשביל זה יצרו את Spectator Mode. הקהל הצופה במשחקים יכול להנות מהם כאילו הוא שם. בין אם אתם פרשני eSports, חברים טובים של הצוות או סתם רוצים להעביר את האחר צהריים שלכם בפיצוצים ואקשן, Spectator Mode יגרום לכם להרגיש כאילו אתם בקו האש.

אז איך אפשר להתחיל להיות שחקן Battlefield מקצועי? ESL התחילו לפתוח תחרויות למשתתפים במספר סגנונות שונים. לעוד פרטים אתם מוזמנים להכנס לאתר של ESL.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:10 08.05.2014 | ek355 ek355

    המשחק הזה בכלל עובד לאנשים חח? וזה רק אני או שdefuse נשמע כמו חיקוי של counter strike?

  2. 2

       | פורסם ע"י