הרשמה

תאריך היציאה נחשף בטריילר של Dragon Age: Inquisition

ההרפתקה מתחילה ב-7 לאוקטובר

משחק התפקידים המצופה Dragon Age: Inquisition קיבל סוף סוף את תאריך היציאה הרשמי יחד עם טריילר חדש ונוצץ. סמנו ביומן את ה-7 באוקטובר בתור היום שבו תתחיל ההרפתקה שלכם ב-Thedas. הטריילר לא חושף הרבה מהמשחקיות אך כן מראה כמה מהמקומות המרהיבים שנבקר בהם ונותן לנו טעימה לעלילת המשחק.

עד כה היה ידוע כי העולם של Inquisition הוא עולם במריבה - כל הבתים והצדדים השונים נמצאים במאבק מתמיד אחד עם השני, ובנוסף לכל אלה נפתח קרע ממנו נשפכים אל העולם שדים ומפלצות. הטריילר החדש חשף כי הקרע הזה גודל וגודל, ואם לא ימצאו דרך להקטין אותו - הוא עלול לבלוע את העולם כולו. האיום החדש הוא זה שיוצר את האינקוויזיציה - ברית נדירה והתקווה היחידה של העולם. הדמות שלנו תהיה חברה באינקוויזיציה ותפקידנו יהיה לא רק לחסל מפלצות אלא גם לאחד את העם ולגייס כוחות נוספים למלחמה.

הקטעים הסינמטיים, האיזורים במשחק וגם המשחקיות עצמה נראים כולם נהדר בזכות מנוע Frostbite 3, והעלילה צפויה להיות עמוקה ומטלטלת כראוי למשחק של BioWare (שיצרו בין היתר את סדרת Mass Effect). המשחק הקודם בסדרת Dragon Age (השני בסדרה) הגיע עם עלילה מצוינת אך משחקיות לוקה בחסר, והאכזבה שהוא הסב למעריצים היא כנראה הסיבה העיקרית שהמשחק החדש נקרא Inquisition ולא Dragon Age 3.

Dragon Age: Inquisition יגיע אלינו ב-7 לאוקטובר עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 וה-PS4. מה אתם חושבים על המשחק עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י