הרשמה

צפו בטריילר הראשון של Borderlands: The Pre Sequal

תגידו להתראות לפנדורה ושלום לירח

משחק ה"קדם-המשך" Borderlands: The Pre-Sequal נחשף בתור שמועה לפני כמה ימים והנה מגיעה ההכרזה הרשמית. המפתחת Gearbox שחררה טריילר לכבוד האירוע והדויעה באופן חגיגי כי המשחק יגיע אלינו בסתיו הקרוב. ומה לגבי Borderlands 3? בשבילו כנראה נצטרך לחכות עד 2015 לכל המוקדם אבל עד אז יהיה לנו את The Pre-Sequal כדי להעביר את הזמן בכיף.

Borderlands: The Pre-Sequal הוא משחק יריות-תפקידים עבור הדור הקודם (PC, Xbox 360, PS3) שיתרחש על הירח בפער ה-5 שנים שבין Borderlands ל-Borderlands 2. המשחק יגולל את סיפורו של ג'ק הנאה (Handsome Jack), הנבל של Borderlands 2. במשחק יככבו 4 דמויות חדשות לגמרי שעד כה הופיעו רק בתפקידי אורח או היו בוסים בכותרים הקודמים. הדמויות הן: Athena The Gladiator, Wilhelm The Enforcer, Nisha The Lawbringer ו-Fragtrap. כולן יתנהגו כמו דמויות חדשות לגמרי: Athena היא דמות המתמחה בקרב מטווח קרוב. היא יכולה לחסום יריות עם מגן קינטי ולהשמיד אויבים עם חרב הפלאזמה שלה; Wilhelm משתמש במכונות כדי להילחם - יש לו תותח ענקי על הגב ואם זה לא עושה את העבודה, הוא יכול לקרוא למזל"טים תוקפים שיעזרו לו בקרב; ו-Fragtrap הוא רובוט ClapTrap שהותאם לקרב.

המשחק יתרחש על הירח Elpis ועם הכוכב החדש מגיעים אתגרים חדשים: בתור ירח קטן יש לו כוח-כבידה הרבה יותר חלש ונשקים עם הדף גבוה כמו רימונים יוכלו להעיף אויבים למרחקים עצומים; כדי לפצות על קצב התנועה האיטי על הירח, נוכל להשתמש בג'ט-פק ולהתנייד בקלות; ובנוסף לכל הדברים שאנחנו רגילים לדאוג לגביהם כמו תחמושת ובריאות, מעכשיו נצטרך לדאוג לרמות החמצן שלנו ולחפש חבילות OX המפוזרות בעולם. המשחק יכלול גם נשקים חדשים ויגיע עם קטגוריה חדשה של נשקי לייזר ואלמנט חדש שמשום מה לא הופיע בשני המשחקים הקודמים: קרח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:04 11.04.2014 | ElectricSh0cker ElectricSh0cker

    עד כמה שאני לא אוהב את המשחק,זה נראה מעולה

  2. 2

       | פורסם ע"י