הרשמה

לכל גיימר יש Pad

16 לינואר 2007 - חברת SteelSeries, החברה המובילה בעולם בייצור ציוד גיימינג חדשני ומקצועי, מכריזה על שכבת גיימינג משופרת אשר זמינה כעת למכירה לפאד ה-SteelSeries S&S.

השכבה המשופרת של פאד ה-SteelPad S&S מספקת התאמה טובה יותר עבור עכברים אשר מצוידים בטכנולוגיות החדשניות (משנת 2004) ומצויד בשכבה קשיחה יותר בחלקו העליון של הפאד על מנת לשפר את ביצועיו ועמידותו לאורך זמן.

פאד ה-SteelPad S&S המקורי שוחרר לשוק בשנת 2004, אחרי תקופת פיתוח של 7 חודשים. הוא פותח בשיתוף פעולה עם אחת הקבוצות הכי מצליחות בתולדות ה-Counter Strike, הלא היא קבוצת SK.swe, אשר שלטה בתחום הספורט האלקטרוני בשנת 2003. הפאד הומלץ רשמית ושומש ע"י קבוצות Counter-Strike מובילות אחרות, כמו Team3D, mousesports, The Titans and 4Kings.

עד ליום זה, המוצר הוכרז כמוצר שזכה במספר הגבוה ביותר של המלצות ופרסים - הפאד סוקר ע"י יותר מ-400 אתרי גיימינג ואירועי גיימינג ברחבי העולם, עם ציון ממוצע של 9.1 (מתוך 10). השיפורים החדשים בפאד עוצבו ופותחו ע"י שיתוף פעולה עם שחקני קבוצת ה-Counter-Strike המובילה SK-Gaming.

"פאד ה-SteelPad S&S המקורי פותח בשיתוף עם SK-Gaming לפני 3 שנים, אז זה מאוד מספק להשתתף בשיפור הפאד," אמר כריסטיאן "Vilden" לידסטום, שחקן בקבוצת ה-Counter-Strike של ארגון SK-Gaming. ביחד עם חברת SteelSeries הצלחנו להפוך את משטח הפאד ליציב יותר, אשר תואם לטכנולוגיית העכברים של היום."

הפאד נבדק בטרם עת ואושר ע"י ג'ונס "whiMp" סוודסן, אשר זכה בתחרות ה-Couter-Strike של חברת GGL בשנת 2004. הגרסה המשופרת של פאד ה-SteelPad S&S והגרסה המקורית זמינים כעת למכירה ברחבי העולם, ותוכלו לזהות את הגרסה המשופרת ע"י מדבקה שתודבק על אריזת פאד ה-SteelPad S&S המחודש, שבה יהיה רשום : "New Improved Surface".

שתי גרסאות פאד ה-SteelPad S&S זמינות כעת למכירה גם בחנות אונליין הרשמית של חברת SteelSeries, בכתובת :http://www.steelseries.com/ss

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:53 03.02.2007 | amaZad amaZad

    פאד מעולה אני משתמש בו מעל לשנה

  2. 2

       | פורסם ע"י