הרשמה

ההרחבה של Battlefield 4 נדחתה גם על ה-Xbox One

ניאלץ לחכות עד תחילת אפריל

משחק היריות Battlefield 4 היה אמור לקבל השבוע השקה ראשונית להרחבה Naval Strike, אבל כרגע הפלטפורמות היחידות שזכו להשקה הן ה-PS3, PS4 וה-Xbox 360. תאריך היציאה למחשב נדחה אתמול עקב "בעיה שחייבת להיפטר", וכעת גם גרסאת ה-Xbox One סופגת דחיה למועד לא ידוע, כנראה "תחילת אפריל".

עמוד ה-Battlelog של ההרחבה מציע הסבר לדחיה על שתי הפלטפורמות: "דחינו את גרסאת המחשב של Naval Strike כי היינו מדאגים שהשילוב של ההרחבה בנוסך לעדכונים נוספים יגבירו את הבעיות על מחשבים בינוניים ומעלה [...] בנוסף, החלטנו לדחות את גרסאת ה-Xbox One מפני שאנחנו רוצים לטפל בבעיות באנימציה שמונעות מהשחקנים לפגוע במטרות במצבים מסוימים כשהם משתמשים בסידורי נשק פופולריים".

ההרחבה הבאה Naval Strike לא תביא איתה רק מפות חדשות למצב המולטיפלייר אלא תוסיף מצב משחק חדש: Carrier Assault שיציב אותנו מול נושאת מטוסים עצומה - כנראה האיום הגרוע ביותר שיכול להגיע מהים. לאחרונה DICE הוציאו טריילר ל-Navel Strike וסקרו את ארבעת המפות החדשות יחד עם יתר התוכן החדש - כולו סובב סביב לוחמה ימית.

הרחבת Naval Strike זמינה כיום על ה-PS3, PS4 ו-Xbox 360 עבור מנויי Battlefield Premium, ותושק ב-8 לאפריל לכל השאר. עדיין לא ידוע אם הדחיה על המחשב וה-Xbox One יגררו דחיה גם של תאריך היציאה לקהל הרחב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י