הרשמה

The Division - קבלו הצצה לעוצמה של מנוע SnowDrop

נועד לעשות דברים בצורה "נכונה יותר, לא גדולה יותר"

חברת יוביסופט (Ubisoft), האחראית על פיתוח The Division, משחק טקטיקה המוני מבית Tom Clancy, החליטה לשתף אותנו לגבי המנוע החדש והשאפתני Snowdrop, ואיך הוא יעזור להם לנצל את הפוטנציאל החבוי בדור הבא ולאו דווקא לעשות דברים גדולים מבעבר רק כי זה אפשרי.

לאחר שחשפו את סרטון ההדגמה החדש של המנוע בכנס GDC שבוע שעבר, רודריגו קורטס (Rodrigo Cortes), מפיק ארט בחברת Massive Entertainment, אמר:"צילומי היערות, צריחים וזבובי ענק שראיתם, הם לא חלק מ-The Division. הווידאו הוא סרטון הדגמה הנועד להדגים את הפוטנציאל המלא של Snowdrop בתור מנוע לדור החדש. Snowdrop מסוגל לייצר מגוון רחב של עולמות וברמה חסרת תקדים של פירוט".

"Snowdrop נוצר אצלנו, על מנת לעשות דברים בצורה נכונה יותר, לא גדולה יותר. פיתוח משחקי AAA גדלים כל הזמן, לכן אנחנו רוצים להיות חכמים ולא להסתמך על כוח בלבד. אנחנו צריכים מנוע שיעבוד בצורה שאנחנו מאמינים בה בסטודיו, לעודד יצירתיות ולאפשר חופש יצירתי".

אחת היכולות המרכזיות של המנוע היא יצירת תנאי מזג אוויר סופר-מציאותיים שישפיעו על כל העולם ולשם שינוי - יגרמו לנו לשחק בצורה שונה. אתם מוזמנים להתרשם מביצועיו של מנוע Snowdrop כאן:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י