הרשמה

UFC מקבל שני קדימונים חדשים לדור הבא

כל כך מציאותי שזה כואב

חברת EA חשפה השבוע שני סרטונים חדשים ל-UFC המסביר על כל החידושים המרשימים שהושמו בתוך הסדרה. הסרטונים מקוריינים ע"י בריאן הייז(Biran Haze), המפיק היצירתי של המשחק, המסביר לכם מה הופך את המשחק החדש בסדרה לכל כך יוצא דופן. צילומי המשחקיות מראים איך המשחק יראה על הקונסולות החדשות, ולעזאזל - זה נראה טוב! המשחק ישתמש במנוע Ignite המשותף לכל משחקי הספורט של EA אך בגלל שיש רק שתי דמויות שלוחמות על המסך במקום קבוצה שלמה, צפו לרמת פירוט הרבה יותר גבוהה ממה שהכרתם ב-Fifa 14 או NBA 14.

להרגיש את הקרב:

הסרטון מדגים את תגובות הגופניות של הלוחם כאשר הוא נדחף אל קצה היכולת שלו. צפו באטלטים שלנו מגיבים, נלחמים ומתמודדים ברמת ראליזם שעוד לא נראתה מעולם. לא כל ניצחון במשחק הולך להיות יפה ואתם תצטרכו לשלם את המחיר כדי לצאת עם הראש מורם.

לוחמי הדור הבא:

צפו איך EA Sports UFC מביאה לכם את חווית הדור הבא בכך שיוצרת אתלטים הדומים בגוף ובנפש לדמויותיהם במציאות כפי שמעולם לא נראו. בעזרת טכנולוגית תפיסת תנועה חדשה, אפשר להעביר את חווית הקרב הקרובה למציאות מאי פעם. רף חדש הוצב עם המשחק הראשון של EA לכותר ה-UFC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:02 22.03.2014 | phoenix phoenix

    נחמד אבל הבעיה במשחקים האלה אף פעם לא הייתה הגראפיקה אלה האינטרקציה בין הדמויות שעל המסך. בין אם אלה איברים שעוברים אחד דרך השני (ידיים שעוברות דרך הראש וכו...) ובין אם זה תגובה לא ריאליסטית/אמינה של היריב למכה שהוא מקבל. במקום להתעסק בגראפיקה, שיתעסקו בנושא הזה קודם.

  2. 2

       | פורסם ע"י