הרשמה

Valve מציגה: השלט החדש של Steam

מסך מגע - אאוט. כפתורי פנים - אין!

לפני כחצי שנה, חברת Valve הכריזה על השלט החדש שיגיע כחלק מההשתלטות של פלטפורמת Steam על הסלון שלנו. זה מתחיל במערכת ההפעלה SteamOS, ממשיך למחשבי ה-Steam Machines ונגמר ב-Steam Controller שמבטיח להשתלט על הטריטוריה של העכבר+מקלדת ולאפשר לנו לשחק כל כותר אפשרי מהנוחות של הספה שלנו. בסוף השבוע, Valve הכריזה כי העיצוב של השלט כבר כמה שינויים מאז ההכרזה הראשונית.

השלט היה אמור להגיע עם מסך מגע במרכזו, שמשנה את סידור הכפתורים לפי המשחק ומתאים את עצמו אישית לסגנונות שונים. אולם, ב-Valve החליטו לוותר על מסך המגע - אולי בגלל שהם ראו את חוסר היעילות במשטח המגע של שלטי ה-PS4 או אולי בגלל שזה העלה את המחיר לרמות גבוהות מדי. העיצוב החדש החליף את מסך המגע בכפתורי פנים המוכרים לנו משלט ה-Xbox. הוא יכלול סט של חצי D-Pad וארבעה כפתורי פנים - A,B ,X ו-Y - סה"כ 8 כפתורים במקום מה שהיה פעם מסך מגע.

ה-Steam Controller יהיה מיועד למשחקים שעד כה לא התאימו לשלט משחק אלא לשילוב הותיק של עכבר ומקלדת. הוא יתמוך בכל כותר Steam שאי פעם יצא כולל משחקי אסטרטגיה, MMO ועוד ז'אנרים שבדרך כלל לא תומכים בשלט. בנוסף, הוא יהיה מיועד לשליטה נוחה יותר על מערכת ההפעלה SteamOS ויבטיח שנוכל לוותר סוף סוף על העכבר והמקלדת הישנים. במקום ג'ויסטיקים בצד אחד וכפתורי-פנים בצד שני, השלט של Steam מגיע עם שני משטחי-מגע עגולים בנוסף לכפתורי הפנים וינסה להתעלות על השלטים המשעממים (אך מוצלחים) של ה-Xbox One וה-PS4.

בצד ימין תוכלו לראות את הגרסה הישנה של השלט, ובצד שמאל את הגרסה החדשה עם הכפתורים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י