הרשמה

מיקרוסופט היא לא היחידה שמשלמת ליוטיוברים

שני מנהלי יו-טיוב שופכים אור על התופעה

לאחר שגילינו אתמול כי מיקרוסופט שילמה לערוץ התוכן Machinima על העלאת סרטונים הנוגעים ל-Xbox One וללא כל רמז לכך שמדובר בפרסום, היום נחשף כי מיקרוסופט היא לא הראשונה שעשתה את התרגיל הזה.

משתמש באתר NeoGAF חשף מספר תמונות המתארות מצב דומה. התמונות מראות "רשימת מטלות" המבקשות מכל המשתמשים המעלים סרטונים הנוגעים למשחקים, לדאוג להציג את המשחקים בצורה טובה, לדווח על מאפיינים חיובים של המשחק ובשום אופן לא להעלות דיווחים על באגים בתוך המשחק.

בשיחה של מגזין DualShockers עם שני מנהלי ערוצים ביו-טיוב (שביקשו להישאר אנונימים), הם אמרו שהתופעה אולי חדשה לנו אבל לא למשתמשי יו-טיוב ותיקים. השניים אומרים שמפעם לפעם הם מקבלים מחברות גדולות "רשימת מטלות" המכוונות לתת חוות דעת חיובית ולשמור על סודיות בנוגע להסכם. השניים ממשיכים ומרחיבים לומר כי שיטת שיווק זאת אינה מוגבלת רק למשחקים ועושה דרכה למוצרים אחרים.

לפי איך זה נראה, שיתוף הפעולה החדש של חברות גדולות ומפעילי ערוצי יוטיוב יכול לפגוע באתר עצמו וברמת האמינות שאנשים נותנים למעלי הסרטונים. זו הולכת להיות בעיה ליוצרי התוכן ביוטיוב, שנתפסים כיום בתור מקור אמין במיוחד לדעה על משחקים ומוצרים אחרים, בעיקר בגלל הסכם הסודיות שלא מסגיר כי מדובר בתוכן ממומן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י