הרשמה

[עדכון] Hitman לא יגיע לדור הבא

במקום, הוא יגיע לסמארטפונים

[עדכון]: בעלת הזכיון Square Enix אישרה לאתר IGN כי Hitman עדיין נמצא בפיתוח ל-PC ולקונסולות הדור הבא, רק לא תחת אולפן Square Enix Montreal. במקום, משחק ה-AAA חזר לידיים של IO Interactive, הסטודיו שהביא לנו את רוב משחקי Hitman הקודמים, החל מ-Hitman: Code 47 (המשחק המקורי) ועד Absolution, המשחק האחרון בסדרה שהושק בשנה שעברה. עכשיו נשאר רק שיגידו שהכל בסדר עם ההשקה של The Division השנה ואנחנו נהיה מרוצים.

[הכתבה המקורית]:

Square Enix Montreal אישרה היום שמשחק חדש בסדרת Hitman לא יעשה דרכו אל הקונסולות החדשות. אי שם בשנת 2013 הסטודיו החליט שהוא הולך לשנות את המיקוד שלו ממשחקי Triple A ויתמקד יותר בשוק משחקי המובייל, דבר שהוביל אנשים לתהות לגבי העתיד של Hitman.

היום אנחנו כבר יודעים לפי פרופיל ה-LinkedIn של ריצ'רד נייט (Richard Knight), שהמשחק עצמו לא הולך להגיע בגרסה לה ציפינו אלא למכשירי ה-iOS וה-Android.

לא הרבה ידוע על הכותר החדש שהוכרז בסוף שנת 2011, אבל לפי הפרופיל של נייט אנו יודעים שהמשחק בוטל באופן רשמי בשנה שעברה, ועובר כיום מהפך שיביא אותו אל מכשירי המובייל. למרות ההכרזות ברשתות החברתיות, חברת Square Enix עדיין לא שיחררה הודעה רשמית.

מה אתם חושבים על הכיוון החדש של סדרת Hitman? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י