הרשמה

איזה "משחק בסדרה אהובה" יגיע ל-Windows 8?

עזבו את Halo, אנחנו רוצים לראות כותר חדש של "שולה המוקשים"!

בחודש שעבר, אולפני המשחקים Microsoft Studios התוודו שהם "זנחו את ה-PC" והפסיקו להוציא משחקים משמעותיים עבור Windows. כעת, נראה שהם מנסים לעשות משהו בנידון ומתכננים להביא משחק השייך ל"זכיון אהוב" ל-Windows 8. המידע הזה הגיע ממודעת דרושים באולפני מיקרוסופט, הקוראת למהנדס תוכנה בחטיבת הפיתוח עבור "משחק המבוסס על זכיון אהוב ל-Windows 8".

התפקיד דורש מומחיות בטכנולוגיות ענן, וכולל פיתוח של שירות-ענן חדש עבור המשחק. לפי המודעה לא מדובר בהמרה של משחק שהושק ל-Xbox (כמו Halo 3 למשל) אלא כותר חדש לגמרי שככל הנראה יתמקד במשחק ברשת. טכנולוגיות ענן משמשות היום את מפתחי המשחקים עבור שמירת כמויות גדולות של מידע מהשחקנים, יצירת אינטיליגנציה-מלאכותית חכמה יותר ובניית תכנים (כמו שלבים או מפות) באופן מאסיבי עבור כמות גדולה של שחקנים. כמובן שיכולים להיות עוד המון שימושים לטכנולוגיות הענן, במיוחד במקרה של מיקרוסופט - הבונה בימים אלה רשת עצומה של שרתי ענן בכל העולם.

כשמיקרוסופט השיקה את המערכת (הנוראית) Windows Vista, נקודת המכירה שלה עבור גיימרים היתה המשחק פורץ הדרך Halo 2, שהיה בלעדי למערכת ההפעלה החדשה. אז מה המשחק החדש יכול להיות? הניחוש שלנו הוא שמדובר דווקא במשחק שיפנה לקהל הקז'ואל, וה"זכיון האהוב" כנראה יהיה Halo, אם כי לא חסרות עוד אופציות מעניינות: משחק מירוצים ברשת בסדרת Forza, משחק אסטרטגיה של Gears of War, משחק קלפים המבוסס על Fable ואנחנו יכולים להמשיך עם הניחושים כל היום.

מה אתם חושבים שמיקרוסופט מבשלים עבור Windows 8, והאם זה יהיה מספיק טוב בשביל שנעזוב את ה-Windows 7 הנאמנה שלנו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:40 17.12.2013 | winzard winzard

    Rise of Nations :D!

  2. 2

    00:05 18.12.2013 | ImPact Design ImPact Design

    Age of Empires!

  3. 3

       | פורסם ע"י