הרשמה

EA נתבעת על Battlefield 4 - האם הטעתה את המשקיעים?

האם EA יצאה בהצהרות לא מגובות מול המשקיעים שלה?

משחק היריות Battlefield 4 לא בדיוק זכה להשקה הכי חלקה בהיסטוריה - המשחק יצא לחמש פלטפורמות שונות ועד היום יש בעיות בכל אחת מהן - בייחוד בפלטפורמות הדור הבא, ה-Xbox One וה-PS4. בינתיים, המפתחת DICE עובדת ימים כלילות וריכזה את כל המאמץ על מנת לתקן את הבעיות הבוערות במשחק על הפלטפורמות השונות. היא אף שחררה טלאי לגרסאת המחשב בתחילת השבוע ועוד טלאי ל-PS4 אתמול, אך כנראה שזה לא מעניין את משרד עורכי הדין שרוצה לתבוע את EA תביעה ייצוגית, בטענה שהחברה הטעתה את הצרכנים והצהירה הצהרות שווא במהלך פיתוח המשחק.

לפי הידיעה המלאה ב-BusinessWire, חברת עורכי הדין Holzer Holzer & FIstel מנהלת כרגע חקירה על מנת לקבוע האם EA שיקרה למשקיעים או הטעתה אותם באופן מכוון בחודשים יולי-דצמבר, סביב השקת המשחק. "באופן ספציפי, החקירה תתמקד בהצהרות שניתנו במהלך הזמן הזה הנוגעים לגבי פיתוח ומכירות של המשחק Battlefield 4 וההשפעה של המשחק על הרווחים והתחזיות הפיננסיות של EA", כך נמסר ממשרד עורכי הדין.

התביעה הייצוגית קוראת לכל מי שהשקיע ב-EA בין החודשים יולי ודצמבר להצטרף ואולי, אם התביעה תצלח, כל המשקיעים יוכלו לקבל את הכסף שלהם בחזרה (וכנראה גם פיצוי שמן בנוסף).

מה אתם חושבים על התביעה? האם היא תעשה נזק לעמידות הכלכלית של EA והמשך הפיתוח של Battlefield 4?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:30 12.12.2013 | אבינר אבינר

    סתם אנשים חמדנים..

  2. 2

    15:13 12.12.2013 | adartzt12 adartzt12

    לדעתי יהיה טוב בשבילנו כצרכן אם הם ינצחו כי אז EA יחשבו יותק טוב לפני שהם מוציאים את המשחק

  3. 3

       | פורסם ע"י