הרשמה

GTA Online: עורך המשימות יושק היום למשחק

כמה טירוף תוכלו להכניס למשימות שלכם? השמיים הם הגבול

Rockstar הודיעה היום כי היא משיקה לקהל הרחב את גרסאת הבטא של "עורך המשימות" ל-GTA V Online. למה זה אמור להלהיב אתכם? כי כעת לא נצטרך להסתפק במשימות הקבועות שהמשחק סיפק לנו - מעכשיו הכל נמצא בידיים שלנו. נוכל לקבוע תנאים שונים ומגוונים למצבי המשחק השונים, החל מנשקים ורכבים ועד תנאים פרועים לנצחון. רציתם פעם לפלפל קצת את המירוץ שלכם עם ערימה של דינמיט בכל רכב? או ליצור "תפקידים" בסגנון Team Fortress למצב ה-Team Deathmatch? לפחות באופן תיאורטי, העורך החדש יוכל לעשות את כל זה ויותר עם מערכת רחבה של כלים - אותם כלים ששימשו את המפתחים עצמם ביצירת המשימות שאנחנו רואים במשחק.

העורך המלא עדיין נמצא בפיתוח, אך גרסאת הבטא שתשוחרר היום תאפשר לנו לעצב ולערוך משימות למצבי ה-Deathmatch (קרב יריות) והמירוצים. נוכל לגשת אליו בחינם אך נצטרך חשבון ברשת ה-Social Club של Rockstar, המקושר לחשבון שלנו ב-Xbox Live או PlayStation Network. המפתחת הוסיפה שאירועים יוצאי דופן יסומנו בתור "משימות מאושרות על ידי המפתחים" ויקבלו במה מיוחדת בערוצים החברתיים של המשחק.

ואם כל זה לא היה מספיק, Rockstar הכריזה שיש עוד הרבה תוכן בדרך, כולל תוכן עלילתי "משמעותי" שיגיע ל-GTA V במהלך 2014. ומה עם גרסאת המחשב למשחק? אפילו לא מילה, אבל אנחנו נשארים אופטימיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:59 10.12.2013 | sagimi sagimi

    נו באמת... טוב שהם נזכרו אבל אני ממש לא חוזר לשחק רק בשביל זה. זה לא משחק שאמור להתפתח עם הזמן כמו משחקי online

  2. 2

       | פורסם ע"י