הרשמה

DICE מטפלת בבעיות של Battlefield 4

עדכונים בדרך לגרסאות ה-PC, Xbox 360 וה-PS4

מאז ההשקה של Battlefield 4, המשחק חווה לא מעט בעיות על פלטפורמות שונות. התרסקויות ב-PS4, באגים שוברי-משחק ב-Xbox 360 ובעיות חיבור על ה-PC בעקבות תקיפות של האקרים עשו ל-DICE, מתפתחת המשחק, חיים קשים. אבל אל תאבדו תקווה – DICE תטפל בכל הבעיות עם טלאים שיגיעו בקרוב.

החברה הוציאה לאחרונה הודעה בנוגע להתרסקות של Battlefield 4 על ה-PS4. בהודעה נרשם שעדכון חדש ל-PS4 יצא בקרוב לסדר את הבעיה, בנוסף לעדכונים לגבי ה-PC וה-Xbox 360. עדכון שעלה באחד הפורומים של Battlelog מסביר על ההתמודדות של DICE עם הבעיות הקיימות והפיתרונות הזמינים והעתידיים.

עדכון בעיות יציבות ל-PS4:

"אנחנו מודעים להתרסקויות התכופות של Battlefield 4 על ה-Playstation 4. אנחנו עובדים קשה כדי לזהות את הבעיות ולהוציא עדכון לפחות עד תחילת שבוע הבא. תודה רבה על הסבלנות."

עדכון ל-Xbox 360:

"כרגע אנחנו נמצאים בשלבי הבדיקה הסופיים לעדכון של BF4 ל-Xbox 360. אנחנו מקווים שהעדכון יהיה זמין בקרוב ובכרגע שנסיים לבדוק אותו, נעלה אותו לאוויר."

עדכון ל-PC:

"אנחנו עובדים על עדכון חדש של Battlefield 4 לגרסאת ה-PC שיסדר מספר בעיות חוזרות בתוך המשחק. יהיו לנו עוד פרטים על העדכון, על התוכן שלו ותאריך היציאה המשוער שלו. תוכלו תמיד למצוא עדכונים בנוגע לשיחרור העדכונים בשירשור הזה. "

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:58 20.11.2013 | WarFox89 WarFox89

    Google translate Confirmed

  2. 2

       | פורסם ע"י