הרשמה

Metal Gear Solid: Ground Zeroes קיבל תאריך יציאה

המשחק יהווה פרולוג לפרק הבא – The Phantom Pain

אחד המשחקים הראשונים שהציגו יכולות של "הדור הבא" הרבה לפני ההכרזה על הקונסולות החדשות הוא Metal Gear Solid V. בשנה האחרונה למדנו כמה דברים מעניינים על המשחק, כשהפרט הכי מעניין שלו הוא החלוקה לשני פרקים. הפרק הראשון הוא Ground Zeroes, שעוקב אחר סנייק הגיבור האיקוני (שנקרא אז "ביג בוס") ומתרחש בשנת 1975. הפרק השני הוא The Phantom Pain, שיהווה למעשה את רוב המשחק ויהיה גדול מ-Ground Zeroes פי 300, כך לפי יוצר הסדרה הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima). הפרק השני יתרחש בשנת 1984 ומתחיל לאחר שסנייק מתעורר מתרדמת של 9 שנים.

היום אנו מקבלים סוף סוף את תאריך היציאה של Ground Zeroes, המשחק שנועד "להכין אותנו ל-Phantom Pain". המשחק יגיע באביב 2014, כלומר בין מרץ למאי, עבור קונסולות הדור הנוכחי והדור הבא. עדיין לא ידוע אם Phantom Pain יגיע גם הוא עבור קונסולות הדור הנוכחי או שאולי יהיה זמין רק עבור ה-PS4 וה-Xbox One, אבל אנחנו כן יודעים שמחיר המשחק ינוע בין 20 ל-30 דולר, תלוי אם בחרתם בגרסאת הקופסא היקרה או בגרסה הדיגיטלית הזולה יותר. לפי המחיר, אפשר לשער ש-Ground Zeroes לא יהיה משחק בזכות עצמו אלא פרולוג מורכב ומושקע במיוחד למופע המרכזי שהוא The Phantom Pain.

בהודעה לעיתונות, קוג'ימה הסביר את הקשר בין שני המשחקים: "הולך להיות הבדל משמעותי עם מה ש-Phantom Pain יביא לסדרה, אז אנחנו רוצים להקל על השחקנים ולהכניס אותם בהדרגתיות לעולם הפתוח ולפוטנציאל הגלום בו. בתור כותר כזה, Ground Zeroes תוכנן להציג אלמנטים מרכזיים במשחק, המאפשרים לשחקנים ליהנות מכל מה שיש למשחק החדש להציע."

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes יגיע באביב 2014 עבור ה-PS3, PS4, Xbox 360 ו-Xbox One. קוג'ימה לא פוסל את גרסאת המחשב אך הבהיר בעבר שהיא תקבל את "טיפול ה-GTA" ותגיע חודשים אחרי הקונסולות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י