הרשמה

Command & Conquer החינמי קיבל ביטול

בשורה קשה למעריצי האסטרטגיה

חדשות רעות למעריצי האסטרטגיה – הפיתוח על Command & Conquer, הריבוט המצופה והחינמי של EA ו-Victory Games, הגיע לסיומו מוקדם מהמצופה עם ביטול המשחק. בפוסט שפורסם אתמול בבלוג של C&C ,Victory הודיעו כי המשחק לא עמד בציפיות ולכן הוחלט לבטל אותו. כל השחקנים שהוציאו כסף על המשחק עד כה יקבלו החזר מלא בימים הקרובים.

בהצהרה נכתב: "חלק מלהיות בצוות קריאייטיבי זה להבין שלא כל הרעיונות שלך יעבדו כמו שרצית. במקרה הזה, העברנו את מיקוד המשחק ממצב הקמפיין ובנינו חווית מולטיפלייר מבוססת-משאבים. המשובים שלהם ממבחני האלפא היו ברורים: אנחנו לא עושים את המשחק שאתם רוצים לשחק. זה למה, אחרי התלבטות קשה, החלטנו להפסיק את העבודה על גרסה זו של המשחק. למרות שאנחנו מעריכים את העבודה הטובה שנעשה על ידי הצוות הכשרוני, בסופו של יום העניין הוא לתת לכם את המשחק שאתם מצפים לו, המשחק שאתם ראויים לקבל."

אבל זה לא הכל – אתר Polygon דיווח שהמפיצה EA היא זו שסגרה את הברז לפיתוח ואף פיטרה את כל צוות Victory Games. בהודעה רשמית מ-EA, נמסר לאתר כי "הצוות ב-Victory Games יפורק. כאשר זה אפשרי, אנו עובדים על מנת לעזור לאנשים כשרוניים למצוא הזדמנויות אחרות בתוך EA." בשלב הזה עוד יש סיכוי שנראה משחק של C&C בעתיד מפני שהזכיון עדיין שייך ל-EA, אבל בשביל שזה יקרה – החברה תצטרך להקצות צוות פיתוח חדש ולהתחיל את העבודה מאפס. אז בקיצור, אין הרבה סיכוי שנוכל לשחק ב-C&C בשנים הקרובות.

C&C פותח בתור אסטרטגיה חינמי וממוקד-רשת, וגם נראה כמו המשחק המרהיב ביותר מסוגו בזכות מנוע ה-Frostbite 2 (שמרכיב בין היתר גם את Battlefield 3). בתור התחלה, המשחק היה אמור לכלול את הצבאות מיקום Generals והמפתחים אף דיברו על להכניס צבאות מיקומים אחרים של הסדרה – Red Alert ו-Tiberian Sun. בעבר פורסם שהמעריצים אכן דרשו קמפיין במשחק החדש, ו-Victory אף טענו כי הם נענים לאתגר ויוציאו חבילות קמפיין תקופתיות לשחקן-יחיד לאחר השקת המשחק הראשונית ב-2014. בסך הכל, C&C נראה כמו המשחק המושקע ביותר בז'אנר האסטרטגיה בזמן אמת, כשהמתחרה העיקרי שלו מבחינת איכות והשקעה הוא המשחק האחרון בטרילוגיית Starcraft II.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:12 30.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    חבל מאוד, דווקא מאוד ררציתי לנסות אותו אבל לא קיבלתי הזמנה לבטא בסוף...

  2. 2

    01:13 01.11.2013 | sagimi sagimi

    generals 1 המשחק האסטרטגיה האהוב עלי

  3. 3

       | פורסם ע"י