הרשמה

Star Citizen בסרטון מרהיב ברזולוציית 4K

לראות ולא להאמין – כל הסרטון נוצר בתוך מנוע המשחק

בתקופה האחרונה אנחנו כותבים הרבה על קונסולות הדור הבא ועל כמה שהמשחקים שלהן יראו יותר טוב מאשר על הקונסולות הישנות או אפילו על רוב המחשבים. אם במקרה אתם חסידי PC שלא מתכוונים להתקרב לקונסולות החדשות ומחכים למשחק הגדול הבא שתוכלו למצוא רק על הפלטפורמה האהובה עליכם, כנראה שחיפשתם את Star Citizen.

הפרוייקט השאפתני הזה התחיל בתור פרוייקט Kickstarter וגייס עד כה יותר מ-23 מליון דולר. עד כה קיבלנו כמה טעימות מהמראה והגרפיקה המרהיבים של המשחק, והפעם קיבלנו סרטון שווה במיוחד – קרב בחלל בין שתי חלליות סיור. שלא תטעו – לא מדובר כאן בגרפיקה ממוחשבת (CGI) אלא במנוע של המשחק עצמו שרינדר את הכל בזמן-אמת, כלומר שכל מה שאתם רואים בסרטון מורכב ב-100% מגרפיקה שנוכל לחוות בעצמנו במשחק. עוד סיבה לכך שהמשחק נראה נהדר זו הרזולוציה הגרנדיוזית של 4K - בזמן שאנחנו עדיין שמחים לשחק על Full HD, כלומר 1080 פיקסלים אופקיים, רזולוציית ה-4K מורכבת מ-2160 פיקסלים אופקיים – מה שהופך אותה לגדולה פי 4 מ-Full HD.

אז בפעם הבאה שמישהו מנסה להשוויץ על הגרפיקה של Killzone: Shadow Fall או Ryse: Son of Rome, כעת אתם יודעים של-PC יש מתחרה שיגרום לשניהם להיראות כמו משחקים מדור ה-486.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י