הרשמה

GTA Online: מיקרוסופט חוסמת את הצ'יטרים

הדרך הקלה להתעשר היא גם הדרך הקלה להיחסם מהמשחק

GTA V  ורכיב הרשת שלו, GTA Online, ממשיכים לככב בכותרות ויש לנו הרגשה שזה לא יפסיק בקרוב. הפעם, עלו דיווחים לפיהם משתמשים נחסמו מ-GTA Online לאחר שניצלו פרצה מסוימת במשחק כדי להשיג כמות אינסופית של כסף. בעזרת הפרצה, ניתן למכור את אותו הרכב שוב ושוב עבור עשרות אלפי דולרים כל פעם, מה שנותן לשחקן כמה כסף שהוא רוצה ככל שהוא חוזר על התהליך. הפרצה הבעייתית הזאת והניצול ההמוני שלה הביאו לכך כל מערכת הכלכלה של המשחק הפכה לשבורה כבר מהיום הראשון, אז אפשר להבין למה Rockstar רוצה לטפל בנושא במלוא החומרה.

הפרצה אפשרית כרגע רק על ה-Xbox 360, ומאחר והפרצה נעוצה בין היתר במערכת ה-Xbox Live – מיקרוסופט החליטה לטפל בנושא בעצמה והחלה בחסימות של שחקנים שניצלו את הפרצה באופן חריג. למרות שזה לא רשמי, בפורומים של GTA כבר עלו לא מעט פוסטים עם מקרים של חסימה מהמשחק על ידי מיקרוסופט. בפוסט שפורסם ב-GTAForums, נכתב כי נציג Rockstar בשירות הטלפוני הכיר במבצע החסימות ומסר כי "אנו מודעים לבעיה ועד שנוכל לתקן אותה, אנו נחסום כל משתמש עם היסטוריית ניצול של הפגם העיצובי הזה. אנו גם נמצאים בקשר עם מיקרוסופט על מנת להחמיר את החסימה מפריווילגיות רשת לחסימת חשבונות משתמש (מה שיחסום את המשתמש מחשבון ה-Live שלו) כדי להביע עמדה על הסוג הזה של התנהגות."

בסרטון למטה תוכלו לראות מה הפרצה ואיך אפשר לנצל אותה אך לאור כל המידע שקראתם עכשיו, היינו ממליצים לא לנסות את זה בבית. מה אתם חושבים על חסימת משתמשים שניצלו פרצה במשחק? האם האשם העיקרי פה זה השחקן שבחר את הדרך הקלה או המפתחת שלא טיפלה בפרצה לפני יציאת המשחק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י