הרשמה

Diablo III: Reaper of Souls – המלך חוזר!

איזו דמות ותיקה נמצאה בהדלפת תוכן של ההרחבה החדשה?

ההרחבה Diablo III: Reaper of Souls לא רק תשפר את המשחק המקורי מבחינת תוכן, אלא תיצור חווית משחק חדשה ומרעננת שתנסה להפיח חיים חדשים בכותר. בין השינויים הקיצוניים שנעשו במשחק ראינו את הסגירה של ה-Auction House לטובת חוויה שמתמקדת יותר במשחקיות, ועם השקת ההרחבה נראה מערכת "שלל" חדשה וגרסה חדשה למערכת ה-Paragon המאפשרת לנו לעלות רמות מעבר לתקרה של רמה 60.

אבל לא באנו לכאן כדי לדבר על המערכות החדשות והפרטים הטכנים, אלא על משהו אחר שדלף מתוך Reaper of Souls – מודלים רבים של דמויות ואויבים מהמשחק. לפני שאתם ממשיכים לקרוא, אנחנו חייבים להרים את הדגל הספוילרים ולהזהיר אתכם שמדובר בתוכן מודלף שעשוי להרוס לכם את חווית המשחק ולגלות לכם יותר ממה שאתם רוצים לדעת.

המשכתם לקרוא? יופי, אז עכשיו אפשר לחשוף בפניכם את ההדלפה של משתמש בשם Malu05. הדלפה זו חושפת מגוון מודלים מההרחבה כולל מה שנראה כמו בוסים. בין היתר, אפשר לראות צורה חדשה של המלאך Tyrael, משהו שנראה כמו שד עצום עם מכונת יריה, מפלצת שמזכירה את Andariel מ-Diablo II ואת הסיוט הכי גדול שלנו מהמשחקים הקודמים – המלך בכבודו ובעצמו, ה-Cow King המיתולוגי שאיכשהו נעדר מהמשחק המקורי.

לפי דליפת התוכן, אפשר להניח ש-Reaper of Souls כבר נמצא בשלבי בטא, אולם תאריך ההשקה עדיין לא הוכרז מעבר ל"כשזה יהיה מוכן". הנה הסרטון המלא עם כל המודלים שנחשפו:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:04 26.09.2013 | sorce sorce

    טוב, במשחק שניבנה כולו על הנוסטלגייה של המעריצים זה ברור שישימו cow lvl בחבילת הרחבה כדי למכור אותה...
    מה שכן, אין למה לצפות לתוכן אמיתי מבליזארד. זה משהו שהם הפסיקו לעשות מלפני 15 שנה.

  2. 2

       | פורסם ע"י