הרשמה

האם ה-Xbox One תושק ב-8 לנובמבר?

שמועה חדשה אומרת שכן

[עדכון 28.8]: בשיחה נוספת עם המדליף, נמסר כי ה-Xbox One צפויה לצאת אחרי התאריך המדובר. אם הקונסולה לא תושק ב-8.11, זה אומר שהיא כנראה לא תושק גם בשבוע שאחרי זה מפני שזה שבוע ההשקה של ה-PS4 - מה שמשאיר אותנו עם ניחוש אחד. אז אם אתם שואלים אותנו, תאריך ההשקה של ה-Xbox One יהיה ה-22.11. עדיין אין שום מידע רשמי לגבי תאריך ההשקה.

אז אנחנו כבר יודעים מתי ה-PS4 תראה את אור העולם: ב-15 לנובמבר באמריקה הצפונית וב-29 לנובמבר באירופה ועוד מדינות נבחרות כולל ישראל. אבל מה לגביה ה-Xbox One? לא התבצעה שום הכרזה לגבי התאריך בכנס Gamescom שבוע שעבר ואנחנו עדיין מחכים למילה הרשמית. כעת, שמועה חדשה פוקדת את הרשת ולפיה ה-Xbox One תושק לפני ה-PS4 ב-8 לנובמבר בארה"ב ובעוד מדינות נבחרות.

השמועה מגיעה מבלוג החדשות Kotaku, שקיבל מייל מאוד מעניין מעובד בחברת שיווק שאחראית, בין היתר, על הפצת ה-Xbox One במגוון רשתות בארה"ב. המייל המדובר מציג את כל תאריכי היציאה החשובים לחודשים הקרובים כמו ההשקה של GTA V או של Battlefield 4 וכמובן השקת שתי הקונסולות החדשות, ויש גם תאריך השקה ל-Xbox One שאמור להתרחש ב-8 לנובמבר.

את המידע הזה אנחנו צריכים לקחת כרגע בעירבון מוגבל: אפילו במייל אפשר לראות שהתאריך עדיין לא מאושר (כל שאר התאריכים מסומנים כ"Confirmed" אבל לא התאריך ל-Xbox One). זה אומר שהתאריך עדיין יכול לזוז, אבל מעצם העובדה שהוא נקבע במיוחד להקדים את ה-PS4 – אנו יכולים להסיק שככה או ככה, תאריך ההשקה של ה-Xbox One כנראה יהיה לפני ה-15 לנובמבר בארה"ב במטרה להקדים את סוני. בישראל, ה-Xbox One תושק באופן רשמי רק בשנה הבאה אך יש סיכוי גבוה למדי שנוכל לרכוש אותה דרך משווקים חיצוניים ממש באותו זמן בו ה-PS4 תגיע לארץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י