הרשמה

פרטים חדשים נחשפו ל-DLC של Bioshock Infinite

בתוכנית: הרחבה למולטיפלייר והרחבה עלילתית בשני פרקים

ארבעה חודשים מהשקת המשחק ואחרי שורה של שמועות וטיזים מצד קן לווין,הבמאי הקריאייטיבי של Bioshock Infinite, סוף סוף אנחנו מקבלים מידע רשמי על ההרחבה החדשה והמצופית של Bioshock: Infinite, או יותר נכון – שלוש הרחבות חדשות!

ההרחבה הראשונה שהוכרזה והראשונה שגם תהיה זמינה בקרוב נקראת Clash in the Cloud – מצב מולטיפלייר שמזכיר את מצב ה-Horde של Gears of War ומציב את השחקנים מול 15 גלים אכזריים של אויבים. מצב זה יגיע עם 4 מפות שונות ופורמט די מוכר למי ששיחק במצבי מולטיפלייר דומים של משחקים אחרים: כל הריגה מזכה את השחקן בכסף וכצפוי, קיימים בונוסים שיביאו לנו יותר כסף על פגיעות-ראש או השלמת אתגרים מסויימים כמו שימוש בנשק ספציפי או יכולות ספציפיות. בין הגלים, כל שחקן יוכל לשנות את מבנה הנשקים והיכולות שלו ולהחזיר קצת חיים ואנרגיה לפני הגל הבא. ומה אנחנו מקבלים עבור הכסף שנרוויח? נוכל לקנות איתו מגוון תמונות ומכשירי הקלטה שיחשפו בפנינו עוד קצת מהפנים של קולומביה המעופפת.

ההרחבה השניה והעסיסית יותר תגיד בשני חלקים ותישא את השם Burial at Seas. בפרק הראשון אנו נשחק את אליזבת' – שהיתה דמות פאסיבית בעלילה הראשית ותפקידה היחיד בכל הנוגע למשחקיות היה לתמוך בדמות הראשית – בוקר דוויט. בהרחבה אנו נראה מעין היפוך תפקידים שכן אליזבת' היא הגיבורה הפעם, ותפקידה הוא להציל את בוקר דוויט. בפרק השני אנו נחזור לשחק את דוויט ונחזור לסגנון המוכר מהעלילה הראשית. אבל רגע, זה עוד לא הכל - מוכנים לפרט הכי עסיסי על ההרחבה הזו? במקום הרפתקה נוספת בקולומביה, ההרחבה תיקח אותנו בחזרה אל העיר התת-ימית Raptor ואפילו תחזיר כמה פרצופים מוכרים כמו אלה של ה-Big Daddy האימתניים ודמויות שיהיו מוכרות למי ששיחק בשני הכותרים הקודמים בסדרה.

הרחבת המולטיפלייר Clash In The Clouds תהיה זמינה החל ממחר לכל הפלטפורמות במחיר של 5$, ואילו ההרחבה העלילתית Burial at Seas תעלה 20$ (לשני הפרקים) ותתווסף בתאריך לא ידוע.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:26 30.07.2013 | eliadfop1 eliadfop1

    המידע על ההרחבה 2 3 אינו מדויק.
    מדובר בשניי חלקי סיפור בהם חלק אחד (את הראשון) נשחק את Booker Dewit ובחלק השני את אליזבת'. בבקשה תבדקו להבא כדי לא לבלבל אנשים :)

  2. 2

       | פורסם ע"י