הרשמה

מיקרוסופט: לא ירגלו אחריכם דרך הקינקט

במיקרוסופט מבטיחים שהמצלמה והמיקרופון לא ינוצלו כדי לרגל אחרי הגיימרים

מאת: שי לוי, מערכת TGspot

אחד החששות הגדולים ביותר בנוגע ל-Xbox One, קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, קשור לעובדה שכדי שהקונסולה תעבוד צריך יהיה להיות מחובר אליה חיישן קינקט כל הזמן.  אתר הטכנולוגיה The Verge פרסם מאמר ששאל "האם מצלמת הקינקט תהפוך לכלי ריגול בידי הממשל האמריקאי", עליו ענה דובר מטעם מיקרוסופט כי החברה תנהג באגרסיביות בכל נסיון לאסוף מידע מהמצלמה.

נזכיר כי קונסולת ה-Xbox One תגיע עם מצלמת ה-Kinect המשופרת ישר מהקופסא, וזו תהיה חייבת להיות מחוברת לקונסולה כדי לפעול. זאת ועוד - בעוד את תכונת המצלמה של הקינקט יהיה אפשר לנטרל, המיקרופון של החיישן תמיד יאזין למתרחש לחדר כדי לנסות ולקלוט פקודות קוליות, שמאפשרות בין השאר להדליק את הקונסולה.

עובדה זו הדליקה נורה אצל משתמשים החרדים לפרטיות אשר תהו האם ה-NSA, הסוכנות לביטחון לאומי, תוכל להתחבר אל מצלמות הקינקט אשר תהפוך בעצם למכשיר ציטוט שימצא בכל בית בו נמצאת הקונסולה, זאת במיוחד לאור חשיפת פרשת הריגול של הממשל האמריקאי.

דובר של מיקרוסופט מנסה להרגיע ומציין שבמצלמת הקינקט החדשה קיימת נורה אשר מעידה על כך שהיא פועלת ובבכל הקשור לקינקט באופן נקודתי, החברה לא תאפשר גישה חופשית למידע שמגיע מהמצלמה מבלי להילחם על-כך בבית המשפט: "בהיעדר חוק חדש, אנו לא מאמינים כי לממשל יש סמכות חוקית לחייב אותנו או כל חברה אחרת אשר מספקת מצלמות ומיקרופונים להתחיל לאסוף נתוני קול או ווידאו, ננהג באגרסיביות בבית המשפט מול כל נסיון לאלץ אותנו לעשות זאת", אם כי הפחד עדיין קיים במיוחד לאור ההתנהלות הקודמת של החברה בה היא סיפקה לממשל גישה חופשית לשירותי הרשת שלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:53 24.07.2013 | zziivv zziivv

    רק לי מעניין תתחת אם מאזינים לי? בתור לא טרוריסט הם מקסימום ידעו שאני מביא ביד, לא משהו שימושי כל כך הייתי אומר.

  2. 2

    14:10 24.07.2013 | adartzt12 adartzt12

    חחחחח 1
    מקסימום ישמעו שירים חינם ששילמתי עליהם
    או ישמעו את הכלב שלי נובח
    אפשר גם לשבש את אותו לשים לידו דברים שיגרמו לסאונד מציק כזה כמו שקורה עם מיקרופונים

  3. 3

    14:42 24.07.2013 | yossi465 yossi465

    מקסימום אם יפרצו למצלמה שלי אם יהיה לי קינקט. מקסימום יראו אותי עושה דברים או אוכל איזה כריך כדי לגרות אותם

  4. 4

    14:47 24.07.2013 | RE Defencer RE Defencer

    3, מי יכול לפרוץ למצלמה שלך? ממשלת ארה"ב? איך לעזאזל הם "יפרצו למצלמה שלך"? אתם כנראה לא מבינים, הפחד תקף רק לתושבי ארה"ב, בטוח שלא בישראל. לא רוצים "שירגלו" אחריכם, תחבו את המכשיר! זה הכל! לא מאמינים לחברה? נתקו אותו מהחשמל!

  5. 5

    19:43 25.07.2013 | sorce sorce

    לדעתי גם כול יצרניות המחשבים הניידים הן מרגלות של הממשלות! להמון מחשבים ניידים יש מצלמה קידמית אז בטוח בודקים כול הזמן מה אנחנו עושים! וחברות הסלולאר מקליטות את כול השיחות שלנו! והוט זאת בכלל מזימה ממשלתית לשלוט על האוכלוסייה בזה שכשמזמינים טכנאי צריך לחכות בבית משעה 10 בבוקר עד 18!

    נו באמת...

  6. 6

       | פורסם ע"י