הרשמה

Maxis: "נפתרו רוב הבעיות של Sim City"

Sim City החדש "כמעט תקין" - כך לפחות על פי עדכון של אולפן הפיתוח Maxis

 סוף סוף אפשר להפוך לראש עיר: אולפן המשחקים Maxis הודיע הבוקר כי רוב בעיות השרתים של Sim City החדש נפתרו. לפי דבריה של לוסי בראדשאו, מנהלת האולפן, הבעיה העיקרית בה נתקלו גיימרים שניסו לשחק במשחק - ופשוט מנעה מהם להתחבר לשרתים ובכך לא אפשרה להם לשחק - כבר נפתרה. בנוסף, על פי נתונים שאספו ב-Maxis התרסקויות השרתים ירדו ב-92 אחוזים מאשר שהיו בימים הראשונים לאחר השקת המשחק.

תקלות השרתים של Sim City, שיצא לפני כשבוע, הפכו למשבר של ממש בשביל Maxis ובשביל מפיצת המשחק, EA. ה-Sim City החדש דורש, בניגוד לקודמיו בסדרה, להיות מחוברים תמידית לשרתי המשחק כדי לשחק בו. אך ברגע שהמשחק הושק השרתים לא הצליחו לעמוד בעומס הרב - ומאז גיימרים רבים שרכשו את המשחק פשוט לא מצליחים לשחק בו.

כעת, נראה שהפתרון לבעיה סוף סוף באופק. על פי בראדשואו, עדכון 1.4 למשחק מצליח לפתור את רוב הבעיות בחיבור לשרתים עצמם - ובכך יאפשר "לכמעט כל השחקנים להתחבר למשחק ולבלות את זמנם בנעימים בבניית ערים ושיתוף מחוזות עם חברים". על פי בדיקה שערכו ב-Eurogamer, נראה שמדובר בהצהרה אמיתית: שרתי המשחק עברו אתמול בצורה די יציבה, כמעט ללא ניתוקים או בעיות חיבור.

 

בראדשואו יודעת שהעבודה הקשה שעומדת בפני אולפן המשחקים שלה עדיין לא תמה - ושידרשו לה ולעובדיה עוד שעות עבודה רבות עד שיצליח לתקן את כל תקלות הרשת של המשחק ולספק ללקוחות חוויה חלקה. לפי הערכתה, החברה תצטרך כמה ימים נוספים כדי לבצע את התיקונים הנדרשים ולוודא שהמשחק עובד ורץ "100 אחוזים".

"אני לא יכולה להתחיל להסביר את מה שצוות פיתוח של משחק מרגיש כשמשהו שאנחנו מאוד גאים בו מתרסק בהשקה. הפחד הכי גדול שלנו הוא שאנשים שאוהבים את המותג יפחדו מהביקורות הרעות לגבי הקישוריות של המשחק. אבל אתם בכל זאת נתתם לנו את אמונכם. רכשתם את המשחק והבנתם שנתקן במהירות את הבעיה. אנחנו מאוד מודים לכם על התמיכה הזאת", היא כתבה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:45 11.03.2013 | The Big LOL The Big LOL

    מקווה לטוב....

  2. 2

    18:45 11.03.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    את האמת עוד מהיום הראשון המשחק עבד לי מצוין! הייתי נותן לו ציון של 94\100

  3. 3

    22:53 11.03.2013 | Zeev Zeev

    כנראה EA לא סגרו מספיק שרתים של משחקים "ישנים" כדי לצרף אותם לשרתי simcity.
    חברה שמגלגלת מליוני דולרים לא מסוגלת לספק שרתים. זה פשוט מגוחך.

  4. 4

       | פורסם ע"י