הרשמה

הצרות של Sim City נמשכות

השרתים לא עומדים בלחץ, הגיימרים כועסים, EA משהה את מסע הפרסום ו-Amazon מחרימה

בעיות השרתים של Sim City עדיין לא נפתרו - והגיימרים מתחילים לאבד את הסבלנות. במהלך סוף השבוע כבר היה ברור שהתקלות הרבות בשרתי המשחק של Sim City החדש הן לא משהו שיכול להפתר בזמן קצר, וגיימרים רבים עדיין לא מצליחים לשחק כמו שצריך במשחק הסימולציה החדש של EA ו-Maxis.

למרות שב-EA הבטיחו לפתור את הבעיה תוך ימים ספורים - השרתים עדיין עמוסים מאוד, וגיימרים נתקלים בבעיות כגון לאגים, התרסקויות שגורמות לכל ההתקדמות שלהם להמחק וחוסר יכולת כללית להכנס למשחק. הבעיות נובעות מההחלטה של EA להפוך את Sim City למשחק שדורש חיבור קבוע לשרתי המשחק, בלעדיו המשחק פשוט לא עובד. בעוד EA עדיין מתעקשת שההחלטה להפוך את המשחק ל"תמיד מחובר" נעשתה לטובת השחקנים - הגיימרים עצמם מאמינים שמדובר בהחלטה עסקית שנועדה לצמצם פיראטיות - החלטה שפגעה בסופו של דבר דווקא בלקוחות המשלמים. 

ב-EA כבר הספיקו להבין שהם נמצאים במשבר תדמיתי, ושלחו במהלך הימים האחרונים התנצלויות רבות לגיימרים שסובלים מהבעיות. החברה הבטיחה לפצות את כל מי שרכשו את המשחק במשחק נוסף חינמי שיוענק להם דרך Origin, ועשתה שורה של צעדים שנועדו לפתור את בעיות השרתים.

בנוסף, הודיעה החברה כי היא משהה בשלב זה את מסע הפרסום של המשחק, שיחודש אך ורק כששרתי המשחק יצליחו להתייצב ולעמוד בעומס. במקביל לכך, הנהלת אתר Amazon הפסיקה את מכירות המשחק למספר שעות, ככל הנראה עקב תלונות רבות מלקוחות שרכשו את המשחק דרכם ולא הצליחו לשחק בו. נכון לעכשיו, Amazon חזרה למכור את המשחק.

 

ויש גם חדשות טובות: רוב בעיות השרתים "תוקפות" את המשתמשים האמריקאיים של המשחק, ואינן משפיעות על השחקנים האירופאיים. הסיבה לכך יכולה להיות שהשרתים האירופאיים מראש חזקים ויציבים יותר מהאמריקאיים - או שפשוט גיימרים רבים החליטו לוותר על המשחק בעקבות הבעיות של הגירסה האמריקאית, שהושקה כמה ימים לפני האירופאית. בהחלט יתכן שאם תרכשו את המשחק בישראל ותתחברו לשרתים האירופאיים תוכלו לשחק בו בלי בעיות מיוחדות.

מוקדם יותר הבוקר הוציא אולפן הפיתוח של המשחק, Maxis, הודעה לפיה מהנדסי הרשת של הצליחו לפתור חלק מהבעיות של שרתי המשחק. לפי ההודעה, השרתים מסוגלים כעת לקלוט פי שניים מכמות השחקנים מבעבר, וזמן התגובה שלהם השתפר פי ארבעים - מה שככל הנראה יבטל את הלאג שמציק לשחקנים רבים.

ב-Maxis גם הודיעו על שדרוגים נוספים שמתוכננים לשרתים, כמו גם פתיחת שרתים חדשים בימים הקרובים. בחברה מקווים שעד סוף השבוע הבא כל הבעיות יפתרו - וההשקה המחרידה הזאת כבר תהיה מאחוריהם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:38 10.03.2013 | WarFox89 WarFox89

    פאדיחה מאוד רצינית...

  2. 2

    17:42 10.03.2013 | cleardark cleardark

    קורה, תמיד יקרה, מתי שחברה משחררת טכנולוגיה חדשה, ובSIMCITY שוחררו מספר טכנולוגיות חדשות, אז זה צפוי.

    גם DIABLO 3 סבל מהרבה בעיות בהשקה. ויש עוד הרבה דוגמאות..פשוט מחכים והכל מסתדר

  3. 3

    21:40 10.03.2013 | bolter21 bolter21

    בני זונות אני כבר יומיים לא יכול להכנס!!!!

  4. 4

       | פורסם ע"י