הרשמה

בכיס הקטן: ספיישל בעלי חיים

השבוע במדור המשחקים הסלולרים: קיפוד, קוף ודרקון נכנסים לאפליקציה

 השבוע במדור המשחקים הסלולריים שלנו - סוניק רץ ללא הפסקה, פלוס עוד משחקים ישראליים ששווה להתקין בסמארטפון

אחת לשבועיים נביא לכם המלצות למשחקים סלולריים חדשים שיעשו לכם נעים בסמארטפון. הפורמט פשוט: שלושה משחקים חדשים, ועוד אחד קלאסי שאתם פשוט חייבים להוריד אם משום מה עדיין לא עשיתם זאת. אם יש לכם המלצות משלכם על משחקים שאתם חושבים שצריכים להיות כאן - זו הכתובת

והשבוע: ספיישל בעלי חיים. כי לא מצאנו הסבר אחר לכך שבכל המשחקים עליהם אנחנו כותבים השבוע מככבים בעלי חיים חמודים מסוגים שונים ומשונים. 

החדשים

1. סוניק רץ

 

אם כבר סיימתם לחרוש על כל המשימות של Temple Run 2 - הנה משחק דומה עם דמות מוכרת: Sonic Dash היא הגירסה הסוניקית לז'אנר משחקי הריצה האינסופיים - ויש במשחק הזה כמה רעיונות מעניינים למדי.

כך למשל, המשחק כולל את מנגנון "איבוד הטבעות" ממשחקי סוניק: אם הקיפוד יתקל באויב הוא לא ימות, אלא יאבד את כל הטבעות שאסף עד אותו רגע. יש גם קטעי QTE נחמדים באוויר, ועוד שפע הפתעות שמכניסות קצת אוויר רענן לז'אנר הסלולרי הפופולרי.

אם נהיה כנים - Temple Run 2 עדיין מספק חוויה טובה יותר. מצד שני - גם לקיפוד הכחול לא חסר, וחובביו יהנו מהמשחק החדש.

Sonic Dash
פיתוח: סגה
פלטפורמה: iOS (כנראה יגיע בקרוב גם לאנדרואיד)
מחיר: 7.90 שקלים
להורדה 

2. הקוף הממוגנט

Magnet Monkey הוא משחק זריזות, שידרוש מכם לנווט קוף חמוד למבטחים בעזרת לחיצות במקומות שונים על המסך. במיטב המסורת של 90% מהמשחקים הסלולריים, כל שלב כולל שלושה כוכבים שאפשר (וצריך) לאסוף לפני שמגיעים ליעד, וככל שמתקדמים נתקלים ביותר מכשולים שצריך להתגבר עליהם.

הגיימפליי מהיר ללמידה והופך למאתגר במהרה, העיצוב חמוד והאווירה נהדרת. וכבר הזכרנו שמדובר במשחק ישראלי? לא הזכרנו? אז הנה אנחנו מזכירים. 

Magnet Monkey
פיתוח: Pineapple
פלטפורמה: iOS
מחיר: חינם (לזמן מוגבל)
להורדה

3. מעוף הדרקון

 

Mega Dragon Run, של אולפן הפיתוח הישראלי Human G&A הוא משחק פלטפורמה דו-ממדי פשוט וחמוד. אתם משחקים דרקון שרץ ללא הפסקה, וצריכים לעזור לו לקפוץ מעל מכשולים ולירות כדורי אש לכיוון אויבים מרושעים.

העקרון פשוט, אבל הופך למאתגר די מהר: השלבים הופכים למהירים יותר ויותר, ונדרש דיוק רב כדי להמנע מכל המלכודות ולהצליח להמשיך ולרוץ. גם הגרפיקה טובה (אם כי היינו שמחים לראות תמיכה במסך הגדול יותר של ה-iPhone 5), והחוויה כולה מומלצת.

Mega Dragon Run
פיתוח: Human G&A
פלטפורמה: iOS
מחיר: חינם
להורדה

 הקלאסי

חזירים רעים!

 

כשחשבתי על איזה משחק סלולרי קלאסי בכיכוב בעלי חיים אוכל לכתוב, עלתה לי ישר האפשרות הכמעט מתבקשת מאליה -Angry Birds. אבל אז חשבתי שיש גבול לכל תעלול, ובכל מקרה אין אדם אחד ביקום שלא מכיר כבר את המשחק הזה - ולכן בחרתי להמליץ על הספין-אוף הלא פחות מוצלח אבל ההרבה פחות פופולרי שלו: Bad Piggies.

במשחק החזירים צריך לבנות כלי רכב מחלקים שונים, ולהצליח לגנוב את הביצים של הציפורים המפורסמות. כלי הרכב זזים בעזרת מנוע פיזיקלי שמתחשב בגורמים שונים, ותצטרכו להרכיב אותם בצורה המדוייקת כדי להצליח לסיים את כל השלבים עם הניקוד המקסימלי ושלושת הכוכבים המכובדים.

זה קשה הרבה יותר ממה ש-Angry Birds אי פעם היה, ולטעמי גם מוצלח יותר. 

Bad Piggies
פיתוח: Rovio
פלטפורמות: iOS, אנדרואיד
מחיר: חינם לאנדרואיד, 3.90 ש"ח ל-iOS
להורדה: אנדרואיד, אייפון, אייפד

הטבלה לא משקרת

את המדור אנחנו מסיימים, כתמיד, עם סקירת טבלאות המכירות של חנויות האפליקציות השונות.

ב-App Store הישראלית של האייפון יש שני משחקים בולטים שמככבים. הראשון הוא משחק בניית גשרים, שידרוש מכם לתכנן סוגים רבים של גשרים ולבדוק אם הם מצליחים לעמוד בעומס היומיומי של מכוניות. נשמע מוזר - אבל זה נמצא במקום הראשון של הטבלה החינמית, אז מי אנחנו שנתווכח. להורדה בחינם.

 

במקום השני ב-App Store נמצא משחק זיהוי הלוגואים הישראלי "לוגוטסט". המשחק יציג בפניכם לוגואים של חברות ישראליות מוכרות, מהם הופשטו שמות החברות - ובודק אם אתם מצליחים לזהות את החברות שעומדות מאחורי הסמלים. להורדה בחינם

ב-Google Play ממככב השבוע המשחק החדש של גיבורי סדרת סרטי "צעצוע של סיפור", שמאפשר לכם להרוס כל מיני מגדלי צעצועים בעזרת כדורי-צעצוע שנזרקים על ידי צעצועים. קיצר - יש שם כל מיני צעצועים. להורדה ב-3.67 ש"ח.

 

משחק נוסף שמככב באנדרואיד הוא Vector - משחק ריצה דו-ממדי שקצת מזכיר את Mirror's Edge המצויין. הגרפיקה שלו נהדרת, והוא כיפי למדי. שווה לנסות. להורדה בחינם

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י