הרשמה

מפתחי Gears of War: דליפת המשחק - לטובתנו

ב-Epic לא מתרגשים מדליפת המשחק הבא שלהם, ורואים זאת דווקא בחיוב

 מסתבר שאפשר להתייחס לפיראטיות גם בסלחנות: אחד מהמעצבים הראשיים של Gears of War: Judgment, סיפר ל-Gamespot כי הוא לא ממש מתרגש מכך שהמשחק דלף לאינטרנט כחודש לפני תאריך יציאתו. להיפך. לדעתו של המפתח, ג'ין בראון, הדליפה הזאת היא דווקא חיובית.

"מנקודת המבט שלי, זה רק מספר לי שהאנשים מאוד נרגשים ורוצים להניח את ידיהם על המשחק. וזה דבר טוב, לא?", הוא אמר, והוסיף: "אני חושב שבסופו של דבר - זה אכן דבר טוב".

מדובר בפרספקטיבה מאוד מעניינת על פיראטיות, שבדרך כלל אנחנו לא שומעים מצד מפתחי המשחקים. הם בדרך כלל רואים את הפיראטים כאלה שגונבים להם את הפרנסה, ובדרך כלל בראיונות מסוג אלה אומרים שאם הגיימרים מעוניינים לשחק במשחק - הם צריכים לשלם עליו כחוק וכדין. 

לא בראון. מבחינתו, כך נראה, כל שחקן שמשחק במשחק הוא נקודה חיובית, אפילו אם הוא לא שילם עליו. אך בראון גם מודע שלא כל חבריו לעבודה מרגישים כמותו. "מן הסתם יש הרבה אנשים שהתעצבנו מזה".

 

אחד מהגורמים ש"התעצבן מזה" היא חברת מיקרוסופט עצמה, מפיצת המשחק. מי לאחר שנודע שהמשחק דלף לרשת במיקרוסופט הבטיחו "לטפל ביד קשה" בכל הפיראטים. היא הבטיחה להחל גל באנים שיגרום להשעיה מיידית של כל קונסולה שתתפס משחקת במשחק לפני תאריך יציאתו מרשת ה-Xbox Live, וככל הנראה גם פועלת כדי לאתר את מי שהדליף את המשחק ולהעמידו לדין.

Gears of War: Jugdment הוא המשחק הרביעי בסדרה, והראשון שאינו מפותח באולפן המשחקים המרכזי של Epic אלא באולפן People Can Fly שננמצא בבעלות חברת המשחקים. המשחק יתמקד בדמויות שתפקדו עד עכשיו כדמויות משנה, ויספר על העולם שלפני ואחרי ההתרחשויות של טרילוגית Gears of War המקורית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י