הרשמה

Dead Space 3: כך תעקפו את התשלומים

באג ב-Dead Space 3 מאפשר לאגור חפצים בלי לשלם עליהם. ב-EA אומרים שזה בכוונה

 הבאג שיאפשר לכם לחסוך כסף: משחק האימה Dead Space 3 יצא לחנויות המשחקים לפני שבוע, והצית וויכוח ישן בנוגע לדרך בה חברות המשחקים מנסות להוציא מהגיימרים עוד ועוד כסף. במהלך Dead Space 3, תצטרכו לאסוף משאבים שונים כדי ליצור כלי נשק חדשים שיעזרו לכם להביס את המפלצות החזרות יותר במשחק. מי שלא רוצה לעבוד קשה, יכול פשוט לרכוש משאבים כאלה, בכסף אמיתי, ובכך לצייד את עצמו בכלי נשק מתקדמים כבר בשלבים המוקדמים ביותר של המשחק.

למרות שאין הכרח של ממש לשלם על המשאבים האלה, גיימרים רבים טענו שמדובר בדרך נלוזה לגרום לצרכנים להוציא עוד כסף על דברים שאמורים להינתן בחינם. באופן כללי, הלך הרוח של מעריצי הסדרה הוא שמדובר בתקדים מסוכן, בו חברה מאטה את ההתקדמות של שחקנים מסויימים במשחק אלא אם כן הם מוכנים לשלם לה עוד כסף.

לא עבר שבוע, וכבר נמצאה דרך לעקוף את התשלומים המעיקים. ב-Game Front עלו על באג במשחק, שמאפשר לאסוף כמות בלתי מוגבלת של משאבים מבלי לשלם עליהם. אמנם מדובר בתהליך די משעמם, שיכול לקחת הרבה מאוד זמן - אבל מצד שני זה יכול לחסוך כמה דולרים טובים, וכפי שכולם וודאי יודעים - Time is Money.

כדי לנצל את הבאג תצטרכו לשרוד עד השלב השמיני של המשחק, ואז לעקוב אחרי ההוראות בסרטון הבא:

ב-EA מסרו כי כלל לא מדובר בבאג, אלא בפיצ'ר. לטענת דובר החברה, ב-EA "מקווים ששחקנים יחקרו את המשחק ויגלו עוד איזורים בהם משאבים מופיעים בחינם", ושאין שום כוונה לחסום את האפשרות הזאת בפאצ'ים עתידיים של המשחק.

לא ברור אם אכן מדובר בעניין קטן שהוטמע בכוונת תחילה, או שב-EA פשוט מנסים למזער את הנזק התדמיתי שנגרם להם על ידי אי-חסימה של הבאג הזה. כך או אחרת - אם כבר התחלתם את Dead Space 3 ואתם רוצים להשיג כמה שיותר משאבים בכמה שפחות כסף - בהחלט שווה לנצל את זה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י