הרשמה

Saints Row 4 - כבר באוגוסט?

שמועה: Saints Row 4 יגיע כבר באוגוסט - לפני יציאת דור הקונסולות הבא

 הדור הבא של Saint Row בדור הזה: שמועה חדשה טוענת ש-Saints Row 4, המשחק הבא בסדרת משחקי העולם הפתוח חסרת המעצורים, יגיע מוקדם מהצפוי - כבר בחודש אוגוסט הקרוב.

Saints Row מפותח על ידי אולפן המשחקים Volition, שהיה שייך עד לאחרונה ל-THQ. לאחר ש-THQ פשטה את הרגל, נמכר האולפן ונכסיו לחברת Deep Silver - שלפי השמועות מנסה להביא את המשחק לחנויות כמה שיותר מהר.

הסיבה? Saints Row 4 יהיה משחק לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 הנוכחיות, ולכן האינטרס הוא לשחרר אותו לפני שיצא הדור הבא של קונסולות המשחק לחנויות. על פי כל ההערכות - הפלייסטיישן 4 וה-Xbox הבאה ינחתו על מדפי חנויות המשחקים כבר בהמשך השנה - ולכן ב-Deep Silver מאיצים בפיתוח המשחק.

 

במקור, היה אמור Saint Row 4 לצאת כחבילת הרחבה של Saints Row 3, בשם Enter the Dominatrix. כשג'יימס רובין, המנכ"ל לשעבר של THQ, ראה את חבילת ההרחבה, הוא התעקש להרחיב אותה ולהפוך אותה למשחק הרביעי בסדרה - החלטה שנשארה גם עכשיו, כשרובין ו-THQ כבר מחוץ לתמונה.

ב-Deep Silver לא הסכימו לאמת את השמועות, והגיבו: "אנחנו עדיין עובדים על התזמון עם Violition, ועדיין לא הכרזנו לאיזה פלטפורמות ייצא המשחק". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:00 06.02.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    זה לא היה כיף אם Saint Row 4 לפלטפורמות ישנות האלה,אם יוצאים פלטפורמות חדשות אז יהיה גרפיקה ברמות מצויינות וככה גם היה Saint Row 4 מושלם (:

  2. 2

       | פורסם ע"י