הרשמה

סופי: Crytek אינה מעונינת ב-Darksiders 3

ארבעת פרשי האפוקליפסה יאלצו להסתפק בשני משחקים בלבד

 להתראות מלחמה, להתראות מוות: קוואט יירלי, מנכ"ל חברת המשחקים Crytek, הבהיר באופן בלתי משתמע לשתי פנים כי הוא אינו מעוניין להפיק חלק שלישי לסדרת משחקי Darksiders, ושאולפן המשחקים החדש שהחברה פתחה בארה"ב תעבוד על פרוייקטים אחרים.

Darksiders, סדרת משחקי ההרפתקאות-פעולה של אולפן המשחקים Vigil, לא הצליחה להרשים את משתתפי המכירה הפומבית של מותגי THQ, שפשטה את הרגל לפני מספר שבועות. בעוד סדרות משחקים אחרות של החברה נמכרו וצפויות להמשיך לצאת כרגיל - Darksiders מצא את עצמו ללא אף קונה.

ימים ספורים לאחר מכן, הודיעה חברת Crytek שהיא מתכוונת לספק לכמה עשרות מעובדי אולפני Vigil עבודה חדשה, באולפן המשחקים החדש Crytek USA. האולפן, שמוקם בימים אלה, מורכב בשלב זה אך ורק מעובדי Vigil לשעבר. אך גם אם העובדים של האולפן החדש היו שמחים להמשיך ולעבוד על סדרת המשחקים שלהם - זה כבר לא יתאפשר.

"לא רצינו להמשיך לעבוד על Darksiders 3 כי זה לא התאים לאסטרטגיה שלנו", אמר מנכ"ל Crytek, והוסיף: "עם זאת, זה לא שממש אמרנו לצוות החדש שאנחנו רוצים שהם יכינו משחק ספציפי. הם הולכים לעבוד על מה שהם ירצו לעשות".

 

האסטרטגיה של Crytek כוללת התמקדות בתחום ה-Free to Play - משחקים הניתנים להורדה בחינם. לפני מספר חודשים, הודיעה חברת המשחקים כי Crysis 3 יהיה המשחק ה"מסורתי" האחרון שלה - ושכל המשחקים שיגיעו אחריו יתמכו במודל החינמי הפופולרי.

Darksiders, משחק הרפתקאות סטנדרטי למדי, לא ממש יעבוד ככותר בחינם - וככל הנראה זו הסיבה העיקרית בגללה הוא ננטש. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:23 06.02.2013 | spartan117 spartan117

    why?!?!!?!?!?!?!?!?!!?!?!!!

  2. 2

    18:52 06.02.2013 | danik107 danik107

    אפשר להבין למה CRYTEK לא רוצים אותם עם האסטרטגייה הזאת של הF2P, אבל מה רע בלהקשיב לVIGIL ולהביא להם לעשות את DARKSIDERS 3?

  3. 3

       | פורסם ע"י