הלקוח תמיד צודק. אפילו כשהוא לא. אולפן המשחקים Bungie קיבל לאחרונה מכתב כועס מגיימר, שקיבל במתנה לחגים עותק של המשחק Halo 4. הגיימר סיפר שהוא התאכזב לגלות שדיסק המשחק אינו תקין, ושקונסולת ה-Xbox 360 שלה אינו מסוגלת לקרוא אותה. בבאנג'י החליטו לפצות את הגיימר המאוכזב - למרות ש-Halo 4 הוא בכלל לא משחק שלהם.
כזכור, לפני מספר חודשים נטשה Bungie סופית את מותג Halo, ונפרדה מחברת מיקרוסופט. בימים אלה בבאנג'י עובדים בכלל על מותג משחקים חדש לגמרי בשם Destiny, ואולפן משחקים חדש השתלט על סדרת Halo, ואף פיתח את המשחק האחרון שלה.
הלקוח הלא מרוצה כנראה לא ידע זו - ופנה בבאנג'י בדרישה לספק לו דיסק חלופי. הוא ציין שאין לו קבלה על רכישת המשחק והוא לא יודע היכן ומתי זה נרכש - זאת מכיוון שקיבל אותו במתנה ממשפחתו. למרות זאת, הלקוח דרש לקבל דיסק חלופי תוך עשרה ימים.
למרות זאת, בבאנג'י אמרו שהם לא יכולים לחיות בלב שלם כשהם יודעים שיש גיימר שלא זכה לקבל את חווית הגיימינג לה הוא ראוי - ולכן הם מצאו לנכון לשלוח לו, על חשבונם, את המשחק החלופי.
אבל זו רק ההתחלה. בבאנג'י הכינו סרטון שלם ומעולה, בו אחד מעובדי החברה מספר למצלמה על המקרה בסגנון דרמטי ותיאטרלי במיוחד - ומסביר מדוע גם כשהלקוח טועה - הוא בעצם צודק.
תגובות
1
16:45 28.01.2013 | sineye
גאוני ביותר.
2
17:13 28.01.2013 | WarFox89
חחחחח ענק XD
3
18:42 28.01.2013 | Goosh_kakA
חחח איזה טיפש הוא
4
19:40 28.01.2013 | WarFox89
*תיקראו את הכתוביות בסוף הסירטון*
5
00:05 29.01.2013 | ShockMan
מרכו טוען שהוא רוצה את אמא .. ויש לו את HALO 1 ו- 2
6
13:08 29.01.2013 | ברק מיכאל שמואל
קודם כל, אני חייב לציין שיפה שהחברה "אוהבת" את לקוחותיה, אבל זה גם די טפשי, מכיוון דבר ראשון, להגיד שאין קבלה או שהוא אינו יודע מאיפה זה נרכש זה מטומטם, כי מי שקנה אמור לדעת, אני גם יכול לשלוח הודעה, וכל אחד אחר יכול...לגבי אם הלקוח תמיד צודק, לא הוא לא, אבל ההבדל, שבחוץ לארץ יתנו לך שרות, כדי שתחזור בחזרה לקנות מאותה חנות, ברוב החנויות בארץ יתנו לך חרא שרות, כאילו לא אכפת להם אם תבוא או לא.
7
| פורסם ע"י