הרשמה

Resident Evil: Revelations כבר לא בלעדי

עכשיו זה רשמי: Resident Evil: Revelations יגיע ל-PS3, Xbox 360, Wii U ואפילו ל-PC

 כבר לא בלעדי: קאפקום הכריזה אתמול באופן רשמי כי Resident Evil: Revelations כבר אינו בלעדי לקונסולת ה-3DS של נינטנדו. החברה מתכוונת לשחרר גירסאות של המשחק גם לפלייסטיישן 3, ל-Xbox 360, ל-PC ואפילו ל-Wii U כבר במהלך חודש מאי.

Revelations יצא מספר חודשים לפני יציאת Resident Evil 6, המשחק ה"גדול" והמרכזי של הסדרה, כמעין משחק זניח שהיה אמור להעביר את הזמן עד הדבר האמיתי - אך בסופו של דבר הפך להצלחה הרבה יותר גדולה מ-6, לפחות בכל הקשור לדרך בה הוא התקבל אצל מעריצי הסדרה ומבקרי המשחקים. Revelations נחשב לאחד המשחקים המוצלחים בסדרה, ולכזה שהרבה יותר כיף לשחק בו מאשר המשחקים ה"גדולים" האחרונים.

הבעיה: מכיוון שמדובר במשחק בלעדי ל-3DS - רוב מעריצי הסדרה כלל לא יכלו לשחק בו. בכל זאת, מדובר בקונסולת משחק די חדשה ולא פופולרית כמו קונסולות ה-HD. הפתרון? לחכות כמה חודשים, ולהוציא אותו גם לשאר הפלטפורמות הנוספות. ככה כולם מרוצים - במיוחד קאפקום, שיוכלו להרוויח עוד כמה דולרים מהמשחק הזה.

המהדורות החדשות של המשחק יזכו גם למקצה שיפורים על פני גירסת ה-3DS. ראשית - הגרפיקה שלהם תשופר. ה-3DS היא אמנם די חזקה יחסית לקונסולה ניידת, אך אי אפשר באמת להשוות את הכח שלה לזה של קונסולות ה-HD, שלא לדבר על מחשבים מודרניים. לכן, הגירסה החדשה תזכה לשיפור ברזולוציה ולאפקטים גרפיים שלא נכללו בגירסה המקורית.

בנוסף לשיפור הגרפי, הגירסה החדשה תוסיף לחבילה גם פס קול משודרג באיכות גבוהה ובסראונד, ואפילו כמה שיפורים למשחק עצמו: בקאפקום מבטיחים אויב חדש, רמות קושי חדשות ועוד. 

אם אתם מחבבים את סדרת Resident Evil, מומלץ מאוד לבדוק את Reveltaions כשזה ייצא במאי - אפילו אם לא אהבתם את המשחקים הקודמים בסדרה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:25 24.01.2013 | Hollow Hollow

    שונה את קאפקום הם הרגו את מגה מן הרסו את DMC והם הפכו את Resident Evil ממשחק אימה לאקשן שזה שתי דברים לא קשורים
    אני מקווה שהם יפשטו רגל וימכרו את הזכיות על המשחקים שלהם לחברה שבאמת יודעת לפתח משחקים

  2. 2

    09:58 26.01.2013 | Bulletproof Bulletproof

    ל1

    RE Revelations דווקה משחק טוב,כמו הישנים.

  3. 3

       | פורסם ע"י