הרשמה

המטרה הבאה של THQ: לינוקס

אחרי ה-Humble Bundle, חברת THQ שוקלת להוציא את קטלוג המשחקים שלה גם ללינוקס

 המטרה הבאה: פינגווין. ג'ייסון רובין, מנהל חברת המשחקים THQ, מספר שבעקבות פידבאק שקיבלה החברה, הוא שוקל בימים אלה על מציאת דרכים לגרום לספריית משחקי החברה לפעול גם במערכת ההפעלה לינוקס.

רובין סיפר שמשתמשי לינוקס רבים פנו לחברה בעקבות ה-Humble THQ Bundle, חבילה של משחקי החברה שנמכרה בשיטת "שלם כפי יכולתך" בשבועות האחרונים. בדרך כלל, החבילות שנמכרות ב-Humble Bundle כוללות משחקים שעובדים על כל מערכות ההפעלה: חלונות, מקינטוש ולינוקס. הפעם, לעומת זאת, משחקי החבילה היו זמינים ל-Windows בלבד, מה שהרגיז לא מעט מהלקוחות הקבועים של החבילות הנ"ל.

ב-THQ הבינו כי "יש קהילות פעלתניות של גיימרים שמשתמשות במערכות הפעלה אחרות מלבד המערכת השולטת, ואסור לחברה כמו THQ להתעלם מהם". הבעיה: להכין פורטים למערכת הפעלה חדשה זה תהליך שלוקח זמן בכסף - שני דברים של-THQ אין ממש בשפע. החברה נמצאת במצב כלכלי קטסטרופלי, ולא מן הנמנע שתאלץ לסגור את שעריה במהלך החודשים הבאים. 

 

רובין מספר כי הוא ושאר העובדים בחברה מנסים למצוא דרכים יצירתיות להכין את הפורטים האלה. "גיימרים שלחו לי ציוצים עם רעיונות, כמו למשל לתת לקהילה לעזור בתהליך ההמרה כדי לחתוך את העלויות. THQ מתחייבת לבדוק את כל האפשרויות ההגיוניות", הוא אמר. 

עדיין לא ברור אם הכוונה הטובה של רובין תצא לפועל, ואם בחודשים הקרובים משתמשי לינוקס יקבלו ספריית משחקים חדשה לגמרי שהם יכולים לשחק בה. דבר אחד בטוח: דיאלוג עם הצרכנים הוא דבר חיובי, ומספק תחושה של-THQ אכפת גם מהגיימרים עצמם, ולא רק מהצרות הכלכליות בהן היא נמצאת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:52 17.12.2012 | adartzt12 adartzt12

    THQ
    באמת חברה טובה למפתחים שלה יש דיבור עם הקהל וזה ומשתתפים בדיונים

  2. 2

    12:24 18.12.2012 | Shai182 Shai182

    IT'S ABOUT FREAKING TIME!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י