הרשמה

נחשף: אוסף Hitman ב-HD

הרוצח השכיר הכי קירח בעולם ישחזר הרפתקאות קודמות ב-HD

 קרחת ב-HD: אתר הקניות Amazon חשף את קיומה של "טרילוגית Hitman ב-HD" חבילה שתכלול את שלושת המשחקים הקלאסיים בכיכוב הרוצח השכיר החביב עלינו, כולם עם גרפיקה משופרת, לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360.

הטרילוגיה אמנם עדיין לא נחשפה רשמית על ידי Square-Enix, בעלת הזכויות על הסדרה, אך נראה שהיא אמיתית, וצפוייה להגיע לחנויות בסוף ינואר 2013. גיימרים שימהרו וירכשו את העותקים הראשוני של החבילה יזכו לקבל גם ספר-אמנות שיכלול 22 תמונות המציגות רגעי מפתח מהמשחקים הקודמים- ללא תשלום נוסף.

 

טרילוגית HD של היטמן היא דבר די מתבקש. לפני מספר שבועות שחררה Square-Enix את המשחק החדש בסדרה, Hitman Absolution, ובהחלט ייתכן שהרוצח השכיר קנה לעצמו כמה מעריצים חדשים בעקבותיו. הטרילוגיה, שתכלול את המשחקים Hitman Contracts, Hitman 2: Silent Assassin ו-Hitman: Blood Money תאפשר לכל המעריצים החדשים לשחק גם בהרפתקאות המוקדמות של סוכן 47.

עדיין לא ידוע מה יהיה המחיר של הטרילוגיה, והאם היא תגיע באופן רשמי לאירופה או לא. סביר להניח ש-Square-Enix תכריז על כל הפרטים הקטנים בצורה רשמית במהלך הימים הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:10 14.12.2012 | Klayman Klayman

    Contracts הוא משחק נוראי. פשוט בזבוז זמן לשחק בו. Blood Money נהדר, ומזכרוני, גם 2 משחק טוב - אם כי עבר הרבה מאוד זמן מאז.

  2. 2

       | פורסם ע"י