הרשמה

קמפיין הפרסום המביך של Hitman

חשבתם שנזירות סקסיות היה נמוך? חכו שתשמעו על הקמפיין השערוריתי החדש של Hitman

 אנשי השיווק של Hitman: Absolution ממשיכים לספק שערוריות. אחרי שטריילר "הנזירות הסקסיות" של המשחק הצליח לעצבן לא מעט נוצרים ברחבי העולם, מגיעה שערוריה חדשה בצורת אפליקצית פייסבוק שנועדה לקידום המשחק.

האפליקציה, ששרדה שעות ספורות בלבד לפני שהורדה מפייסבוק בבושת פנים, אפשרה למעריצי סוכן 47 לשלוח לחבריהם "איומי חיסול" אישיים. הגיימרים היו צריכים רק לבחור חבר אותו הם מעונינים לחסל, לציין מה הסיבה לכך - והופ, האפליקציה שלחה לאותו חבר איום די מלחיץ על חייו, ואז הראתה לו סרטון בו סוכן 47 יורה בו. לא נעים.

אם זה לא מספיק, הסיבות שצריך לבחור לחיסול כללו כמה אופציות לא ממש מנומסות. כך למשל, אם הייתם מנסים לשלוח הודעת איום לאחת מחברות הפייסבוק שלכם, הייתם יכולים לבחור "רגליים שעירות" או "שדיים קטנים" כסיבת החיסול. הגברים יצאו טיפה יותר טוב, אבל גם שם היו כמה סיבות מעליבות כמו "מסריח".

לא מעט מגולשי פייסבוק התלוננו שהאפליקציה עוברת את גבול הטעם הטוב. גם אם איומי הרצח שנשלחים בה לא אמיתיים, היא עדיין יכולה להפוך לכר פורה לבריוני רשת, ולאפשר להם לשלוח לקורבנות שלהם מסרים מעליבים ואפילו די מפחידים. 

 

ב-Square Enix מיהרו להוריד את האפליקציה מהאוויר, וכתבו הודעת התנצלות לקהל המזועזע: "מוקדם יותר שחררנו אפליקציה המבוססת על Hitman: Absolution, ומאפשרת לבצע חיסולים וירטואלים בחברי פייסבוק. החיסולים האלה יכולים להקרא אך ורק על ידי הנמענים שלהם, ויכולים להשלח רק בין אנשים שמוגדרים כחברים בפייסבוק.

"טעינו עם האפליקציה, ובעקבות הביקורת שקיבלנו מהקהילה החלטנו שהדבר הטוב ביותר לעשות יהיה להוריד אות כמה שיותר מהר. זה מה שעשינו. אנחנו מתנצלים על כל נזק שהאפליקציה גרמה".

כעת השאלה היא האם Square Enix באמת העלו את האפליקציה בתום לב, או שמא מדובר בטריק שיווקי, שנועד ליצור שערוריה שתעלה את המודעות למשחק. אם זה היה קורה פעם אחת - עוד הייתי פוסל את האפשרות האחרונה, אבל פעמיים בכל כך מעט זמן כבר הופך את כל העסק לדי חשוד. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:18 06.12.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    אני לא מבין מה הבעיה עם זה, חבל שאנשים לוקחים את זה יותר מדי קשה.

  2. 2

       | פורסם ע"י