הרשמה

Bioware שואלת: מה תרצו לראות ב-Mass Effect 4?

ב-Bioware פונים למעריצים כדי להחליט מה יקרה במשחק הבא בסדרת Mass Effect?

 יש לכם רעיון מטורף לעלילה של Mass Effect 4? ב-Bioware מחפשים אתכם! קייסי האדסון, המפיק של סדרת משחקי התפקידים-בחלל, פנה במהלך סוף השבוע לעוקביו בטוויטר בשאלה שהופנתה במיוחד למעריצי Mass Effect: "אנחנו נמצאים בשלבים המוקדמים של עיצוב משחק חדש לגמרי בסדרה. מה תרצו לראות שם?".

ב-Bioware כבר אמרו בעבר שהם סיימו לספר את סיפורו של המפקד שפרד, שכיכב בכל משחקי הסדרה עד היום, ולפיכך המשחק הבא יתחיל קשת עלילתית חדשה לגמרי. עם זאת, בחברה עדיין לא חשפו מה בדיוק יקרה בקשת העלילה הזאת, מתי היא תתרחש ביחס למשחקים הקודמים ומי יהיו הגיבורים החדשים. הדבר היחיד שידוע: אין שפרד. 

סביר להניח שהצוות של Mass Effect מתלבט בימים אלה באותן שאלות בדיוק - וכעת פונה למעריצים כדי לנסות להבין מה הציפיות שלהם מהמשחק הבא. האם אלה רוצים משחק שימשיך ישירות את עלילות המשחקים הקודמים, פשוט עם חבורה חדשה של גיבורים? אולי הם דווקא מקווים לראות הרפתקאת Mass Effect שתתרחש לפני עלילת המשחקים הקודמים ותספר בפורטרוט על המלחמות שפקדו את העולם הזה לפני בואם של הריפרים? או אולי דווקא צריך משחק שיתרחש בעתיד הרחוק, מאות שנים אחרי ששפרד וחבריו הפכו לאגדה?

 

אם אתם רוצים לנסות להשפיע - אתם מוזמנים לענות להאדסון דרך טוויטר. לא בטוח שב-Bioware באמת ילקטו רעיונות מפיד הטוויטר שלהם, אבל עדיין, נחמד מצידם לתת למעריצי הסדרה הזדמנות לספר מה הם מצפים ממנה, ואולי אפילו להשפיע קצת על העתיד שלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י