הרשמה

הטריילר הבא של GTA V נדחה

מי אשמה בדחיית הטריילר הבא של GTA V? סופת ההוריקן סנדי

 נזקי מזג האוויר: חברת Rockstar הודיעה כי היא דוחה את שחרור הטריילר השני של GTA V, שהיה אמור לצאת ממש בקרוב, אך נדחה בשלב זה לתאריך לא ידוע. 

"אנחנו עובדים על הטריילר השני", אמר דובר מטעם החברה: "אך למרבה הצער, ההוריקן סנדי הרס לנו את התוכניות, למרות שעדיין יהיה לנו משהו להציג ממש בקרוב. קשה לנו להיות מדוייקים כאשר אין כלל חשמל במשרדים שלנו בניו-יורק".

בימים אלה שוקדים בארצות הברית על שיקום ההריסות שהשאיר אחריו ההוריקן ההרסני - והשאיר מליוני בני אדם ללא חיבור לרשתות החשמל והתקשורת. ככל הנראה במשרדים של Rockstar בניו-יורק, שנותקו גם הם מהרשת, עבדו על הטריילר המדובר - וכעת צריך להמתין בסבלנות עד שהאזור יחזור לעצמו לפני שיהיה ניתן לחדש את העבודה.

קצת מעצבן לכל אלה שלא יכולים לחכות לקבל הצצה נוספת למשחק הבא בסדרת הפשע הפופולרית - אבל מה שבאמת חשוב בסיפור הזה הוא שכל עובדי Rockstar בריאים ושלמים. 

 

GTA V צפוי להגיע לחנויות המשחקים ב"אביב 2013" - והניחוש שלי אומר שנראה אותו כבר בחודש מאי הקרוב. ב-Rockstar יפתחו רשמית את ההזמנות המוקדמות למשחק כבר מחר - כאשר כל מי שיבצע הזמנה מוקדמת (לפחות בחו"ל) צפוי לקבל בונוסים שונים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:31 04.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    מקווה שאף אחד לא נפגע
    שיקחו את הזמן עד שהישתקמו וזה
    אין לי בעיה לחכות

  2. 2

    19:31 05.11.2012 | Big Danny K Big Danny K

    לי בכלל אין בעיה לחכות, גרסת ה-PC תוכרז רק עוד 10 חודשים ותצא רק עוד שנה!!

  3. 3

       | פורסם ע"י