הרשמה

משתמשי לינוקס? Valve מחפשת אתכם!

אם אתם משתמשים ב-Linux, ב-Valve רוצים אתכם לבדיקות בטא

 בלינוקס זה לא היה קורה: חברת Valve פרסמה קול קורא לבודקי בטא, שאמורים לבדוק את גירסאות ה-Linux החדשות של חנות ומשחקי Steam. 

בדיקת הבטא תכלול, ככל הנראה, את הקליינט של חנות Steam, כמו גם את גירסת הלינוקס החדשה של Left 4 Dead 2. לכשתצא לבסוף הגירסה הסופית של החנות, היא צפויה גם לכלול משחקים נוספים - ביניהם Serious Sam 3: BFE, Portal ו-Team Fortress 2.

כדי לנסות ולהתקבל לצוות בודקי הבטא יש למלא שאלון קצר באתר של Steam. אם אין לכם עדיין משתמש בשירות - תצטרכו לפתוח אחד לפני שתמלאו את הסקר. בסופו של דבר, יבחרו 1,000 משתמשים שיזכו לקבל גישה מוקדמת לשירות, ולחלוק את הרשמים שלהם עם יוצריו. 

 

ב-Valve התחילו לעבוד על גירסת הלינוקס של החנות שלהם כבר ב-2011, ולטענתה העבודה עליה "מתקדמת בקצב טוב". כיום, תומכת Steam אך ורק במערכות WIndows ומקינטוש - אם כי התמיכה באחרונה קלושה, עם ספריה דלילה מאוד של משחקים שאינה מתקרבת להיצע שמציעה גירסת ה-PC. 

המעבר לתמיכה גם ללינוקס מעניינת במיוחד לאור מה שאמר גייב נואל, מנכ"ל החברה, בנוגע למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows 8. לטענת נאוול, חלונות 8 היא "קטסטרופה" - התבטאות שגרמה לרבים לחשוב שהתמיכה של החברה בלינוקס היא צעד ראשון בנסיון "להשתחרר" מפלטפורמת חלונות ולעבור לדרך עצמאית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י