הרשמה

בוטלו X-Play ו-Attack of the Show

שתי תוכניות הגיימינג הוותיקות ירדו מהמסך בסוף השנה

 אין מה לראות בטלווזיה: ערוץ הטלוויזיה האמריקאי G4 TV הודיע כי הוא מבטל את שתי תוכניות הגיימינג הוותיקות שלו, X-Play ו-Attack of the Show. התכניות הנ"ל, שאמנם אינן משודרות בצורה רשמית בארץ אך מוכרות גם לצופים ישראלים, ימשיכו לשדר פרקים חדשים עד סוף שנת 2012 - אך לאחר מכן ירדו מהמסך.

X-Play היא תוכנית המשדרת בעיקר סקירות על משחקים חדשים, שאף שודרה באופן רשמי בארץ לפני מספר שנים. שני המנחים המיתולוגיים של התוכנית, אדם ססלר ומורגן ווב, ידועים בסגנון ההומוריסטי והלא מתפשר שלהם. לפני מספר חודשים עזב אדם ססלר את התוכנית - ולא מן הנמנע שהוא ידע כבר אז על התוכניות של הערוץ בנוגע לביטול.  Attack of the Show היא תוכנית פאנל שמשודרת החל משנת 2005.

שתי התוכניות ינצלו את החודשיים שנשארו להם באוויר כדי לחגוג את סיומן - ויארחו בפרקים הקודמים לא מעט סלבריטאים. כמו כן, התוכניות יערכו מספר לקטים שיציגו מחדש את הקטעים הפופולריים ביותר שלהן מהשנים האחרונות. 

 

"שני התוכניות הווותיקות האלה עזרו להגדיר, וגם להרחיב, את תרבות הפופ ואת תרבות משחקי הוידאו בשביל דור שלם. אנחנו מקווים שהיה לכם כיף לצפות בהן כמו שהיה לנו להכין אותן, ומקווים שתצטרפו אלינו בפרידה מ-Attack of the Show ומ-X-Play", נמסר מהערוץ.

ביטול שתי התוכניות מגיע כחלק ממהלך אסטרטגי של רשת השידור NBC, בעלת הערוץ G4, שהחליטה להפסיק לסקר את תעשיית משחקי הוידאו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י