הרשמה

God of War פוגש את 300

סדרת המשחקים הסופר-אלימה פוגשת את הסרט הסופר-אלים ב-God of War: Ascension

 This! Is! Kratos! רשת חנויות המשחקים GameStop תציע בונוס מיוחד לכל מי שיבצע הזמנה מוקדמת ל-God of War: Asension, המשחק הבא בסדרת משחקי הפעולה המצליחה של סוני. כל מי שיזמין את המשחק מהרשת, יקבל קוד להורדת דמותו של המלך לאונידס, דמות היסטורית שכיכבה בסרט הפעולה המצליח 300.

דמותו של לאונידס, שתהיה ניתנת לשימוש במצב המולטיפלייר של המשחק, היא שיתוף הפעולה הראשון בין סדרת God of War לבין מותגים אחרים - ונראה שהחיבור בינה לבין סרט הפעולה האולטרה-אלים הזה מובן מאליו: לשני המותגים יש את אותה אווירה ואותה רמת אלימות - וסביר להניח שמי שאוהב את אחד המותגים הנ"ל אוהב גם את השני.

"אנחנו נרגשים מאוד לשתף פעולה עם Warner Bros. Interactive Entertainment ולהציע לכם את ההזדמנות לשחק כאחד מהלוחמים הקשוחים ביותר בהסטוריה של יוון בשדות הקרב של מצב המולטיפלייר ב-Ascension", אמר אנתוני קייזו, אחד מאנשי השיווק של סוני. 

הדמות ההסטורית תראה ממש כמו שנראתה הדמות ששיחק גנרד באטלר בסרט - כולל הגלימה האדומה והקסדה עם המוהוק - וגם תגיע עם כלי נשק בלעדי משלה. כיף! 

 

למרבה הצער, רשת GameStop אינה פעילה בישראל וגם אינה שולחת לכאן משחקים בצורה ישירה. זה אומר שמי שממש מעוניין לקבל את הדמות הבלעדית יאלץ להפעיל קשרים בחו"ל. 

אפשרות נוספת היא פשוט להמתין בסבלנות. סביר להניח שבעתיד דמותו של המלך לאונידס תפתח לרכישה בתשלום גם למשתמשים שלא ירכשו את המשחק דרך GameStop, ואולי אף תוצע מספר חודשים לאחר יציאת המשחק בגירסת Game of the Year שלו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:27 25.10.2012 | WarFox89 WarFox89

    תודה

  2. 2

    17:44 25.10.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    קולל

  3. 3

    23:57 25.10.2012 | electronico electronico

    זה לא יגיע ל steam?

  4. 4

    12:59 26.10.2012 | yony.z yony.z

    זה לא יגיע ל-STEAM כי זה משחק בלעדי ל-PS3.

  5. 5

       | פורסם ע"י