הרשמה

הבטא של PlayStation All-Stars בפתח

יש לכם פלייסטיישן 3 או Vita? כך תוכלו לשחק בבטא של משחק המכות החדש של סוני

 יאללה מכות: אולפן המשחקים SuperBot הכריז בחגיגיות על פתיחת גרסאות הבטא של PlayStation All-Stars Battle Royale, משחק המכות החדש שיפגיש את כל גיבורי המשחקים השונים של סוני (פלוס כמה אורחים נוספים) בזירות קרב מפתיעות ומהירות. אם תעמדו בתנאים להורדת הבטא - ייתכן שתוכלו לשחק בה כבר היום.

ראשית, לפרטים: הבטא של המשחק תאפשר לכם לבחור בין שישה לוחמים: קרייטוס, Sweet Tooth, הקולונל רדק (מסדרת Killzone), סליי קופר, פרהרפה הראפר והנסיכה השמנה מהמשחק הנושא את שמה - Fat Princess. עם דמויות אלה תוכלו להלחם בשתי זירות: מטרופוליס והיידס.

מצבי המשחק הפתוחיים בבטא יהיו טורניר אונליין, וקרבות אונליין של שני שחקנים נגד שני שחקנים. בקרבות ה-2v2 תוכלו להזמין חבר'ה מרשימת החברים שלכם ב-PSN, אז מומלץ לספר לחברים על הבטא ולהגיד גם להם להוריד אותה. 

 

מי זכאי לשחק בבטא? כל מי שבבעלותו קונסולת Vita ניידת, ללא יוצא מהכלל, יוכל להוריד את הבטא כבר היום (אם הוא מחובר לחשבון PSN אמריקאי) או מחר (בחשבון אירופאי או ישראלי). בעלי פלייסטיישן 3 יוכלו להוריד את הבטא רק בעוד שבוע - ב23-24 באוקטובר - אלא אם כן הם מנויים לשירות פלייסטיישן פלוס - במקרה זה הם יוכלו להוריד את המשחק כבר היום.  הבטא תפעל עד ה-30.10, ותינתן להורדה בחינם. 

PlayStation All-Stars Battle Royale מזכיר לגיימרים רבים את סדרת משחקי המכות של נינטנדו, Super Smash Bros., וגירסת הבטא תאפשר להם לבדוק אם מדובר רק בדמיון שלהם - או שמא יש דמיון אמיתי בין המשחקים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:07 16.10.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    ok

  2. 2

       | פורסם ע"י