הרשמה

ה-Final Fantasy הבא: לייטנינג חוזרת

Square-Enix מכריזה על הפרק הבא בסדרת Final Fantasy

 Final Fantasy XIII, החלק השלישי: חברת Square-Enix הכריזה במהלך סוף השבוע על Lightning Returns: Final Fantasy XIII, המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים היפנית הותיקה, וזה שיסגור את "טרילוגית Final Fantasy XIII".

מבולבלים? בואו נעשה קצת סדר: סדרת משחקי Final Fantasy מאופיינת בכך שכל משחק בה מציג עולמות ודמויות חדשים לגמרי. זה אומר ש-Final Fantasy II לא קשור ל-Final Fantasy I, שלא קשור ל-Final Fantasy III וכן הלאה. למרות זאת, בשלב מסויים החליטו יוצרי המשחק כי הם כן מעוניינים ליצור גם המשכים שגרתיים יותר, שימשיכו את הסיפורים של המשחקים הקודמים. לראשונה זה קרה כשיצא המשחק Final Fantasy X-2, שהמשיך את עלילת המשחק העשירי בסדרה.

לאחרונה זה קרה פעם נוספת, עם Final Fantasy XIII-2, שהמשיך את העלילה של המשחק ה-13. כעת, נראה ש-13 הפך רשמית למספר החביב על Square-Enix, שכן היא החליטה להוסיף לו עוד משחק אחד. במקום לקרוא לו XIII-3 היא קוראת לו Lightning Returns, מה שגם מצביע על המאפיין העלילתי המרכזי שלו: שובה של לייטנינג, הדמות הראשית של FF XIII, שנעדרה מהמשחק השני בטרילוגיה.

 

ב-Suqare-Enix לא מנדבים פרטים רבים על המשחק בשלב זה - אך כן מספרים שהוא יתרחש מאות שנים אחרי עלילת המשחק הקודם בסדרה, ויציג עולם חדש שיקרא Novus Partus, שיהיה מורכב מסדרה של איים שמחוברים זה לזה במסילות רכבת. הסגנון האמנותי של המשחק מוגדר כ"גותי, מכאני ופנטסטי". 

Lightning Returns צפוי לצאת במהלך השנה הבאה. בנוסף אליו, יוכלו מעריצי סדרת המשחקים המיתולוגית להנות מאוסף ייחודי של כל 13 משחקי הסדרה המרכזיים, שצפוי לצאת במהלך השנה הנוכחית - ולכלול את כל המשחקים בקופסא מהודרת במיוחד. בשלב זה, האוסף המיוחד הוכרז ביפן בלבד, ולא בטוח שהוא יגיע למערב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:30 02.09.2012 | מישהו מישהו (אורח)

    Black Mesa יוצא בקרוב מאוד. יש תאריך. תפרסמו על זה

    http://forums.blackmesasource.com/showthread.php?p=480683#post480683

  2. 2

    14:49 02.09.2012 | schnell, schnell schnell, schnell (אורח)

    ?was ist das

  3. 3

       | פורסם ע"י