הרשמה

Doom 4 עובר להילוך גבוה

id מתמקדת ב-Doom 4. ויש גם מבצע על כל המשחקים הקודמים שלה

 Doom 4 מעלה הילוך: במהלך סוף השבוע נערך QuakeCon 2012, הכנס השנתי של חברת המשחקים id, שם הודיעה החברה כי היא מעלה הילוך בכל הקשור לפיתוח הפרק הבא בסדרת משחקי Doom המיתולוגית. 

ג'ון קארמק, אחד מחלוצי תעשיית המשחקים והיוצר המקורי של Doom, הודיע כי החברה החליטה לחדול בשלב זה מפיתוח משחקים סלולריים, על מנת שהיא תוכל להפנות את כל הצוות לעבודה על ה-Doom הבא. קארמק, שבשנים האחרונות הביע את התלהבותו ממשחקים סלולריים, ציין כי היה מדובר בהחלטה לא פשוטה בשבילו.

"עשינו את ההחלטה לסגור את מחלקת הפיתוח הסלולרית שלי, שמאוד העציבה אותי כי אני אוהב לעבוד על סלולרי... לקחת את הזמן, לבלות חודש, או שנה או משהו כזה בעבודה על פרוייקט סלולרי... אבל היו לנו שם מפתחים שרצינו לצרף ל-Doom 4", אמר קארמק.

ל-Doom 4 עדיין אין תאריך יציאה מוגדר, אך נראה שהעבודה עליו נכנסה לקצב גבוה: עד שהוא יגיע, הגיימרים מוזמנים להנות מ-Doom 3: BFG, הגירסה החדשה והמשופרת של המשחק הקודם בסדרה, שיצא במקור בשנת 2004.

 

אם עדיין לא שיחקתם במשחקי Doom, חברת האם של id החליטה לבצע מבצע מיוחד על כל המשחקים שלה למשך סוף השבוע בלבד (שנגמר מחר, ביום שני, מכיוון שמדובר בסופ"שׁ אמריקאי). במסגרת המבצע תוכלו לרכוש תמורת 99 דולרים את כל ספריית המשחקים של Bethesda - כולל כל המשחקים של id ומשחקים רבים נוספים כגון The Elder Scrolls V: Skyrim, Brink, Fallout 3 ועוד.

מדובר בהנחה של כמעט 80 אחוזים לעומת מחיר המחירון של המשחקים - משתלם במיוחד אם עדיין אין לכם אותם ויש לכם כ-400 שקל לביזבוזים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:57 06.08.2012 | ET2k ET2k

    דום זה משחק ממש פשטני, מוזר שהם שמים עליו את כל המשקל שלהם, אבל אולי הם בונים עליו כהדגמה טכנולוגית שתוכל סוף סוף לאיים קצת על EPIC...

  2. 2

    18:04 06.08.2012 | לא משנה לא משנה (אורח)

    שווה ה100 דולר עזבו שזה נראה יקר אבל משתלם

  3. 3

    22:44 06.08.2012 | עידן עידן (אורח)

    לתגובה שלפני ... יש המון איפה לשפר במשחק ואפשר לקחת אותו לכיוונים אחרים עם שכל בריא ורעיוני

  4. 4

       | פורסם ע"י