הרשמה

הצצה לערכת פיתוח של ה-Xbox הבאה

האם ככה נראית ערכת המפתחים של ה-Xbox הבאה?

 הצצה לדור הבא: גולש שמכנה את עצמו DaE הציע למכירה ערכת פיתוח של קונסולת ה-Xbox הבאה, ופרסם תמונות ראשונות שלה. ערכת פיתוח היא החומרה שנשלחת למפתחי משחקים כדי שיוכלו להכין משחקים לקונסולה הבאה, והיא כוללת בתוכה את הרכיבים המשוערים שיהיו בקונסולה הסופית. עם זאת, צורתה החיצונית של ערכת הפיתוח לא קשורה במאום לזו של הקונסולה כשזו תצא לחנויות.

אתר משחקי הוידאו המוערך Digital Foundry ערך מחקר קצר בנוגע לדבר, ואישר שמדובר בערכת פיתוח אמיתית. זוהי למעשה ההצצה הראשונה שלנו ל-Xbox הבאה, שעל פי ההערכות תוכרז במהלך השנה הבאה ותצא או ב-2013 או ב-2014.

 

הערכה עצמה נראית כמו PC במארז שחור פשוט. החומרה המדוייקת שלה לא ידועה, אך ידוע שהיא כוללת 8GB של זכרון פנימי (מפתחים אחרים טוענים שהערכות שלהם כוללות 12 גיגה), כרטיס מסך של NVIDA, מעבדים של אינטל ומערכת הפעלה 64 ביט. על פי ההערכות בשוק, אולפני משחקים מובילים התחילו לעבוד על ערכות הפיתוח האלה לפני כמעט שנה, ושערכות הפיתוח הראשונות נשלחו לשותפיה של מיקרוסופט כבר בחג המולד של 2011.

 

מסך הפתיחה של ערכת הפיתוח כולל את שם הקוד של ה-Xbox הבאה, Durango, כמו גם קישור לשני יישומים: האחד, 3D311Game1, תומך בהערכה שהקונסולה תתמוך ב-DirectX 11. השני, NuiView, אמור להיות כלי שקשור למצלמת הקינקט, ומאפשר לנתח בצורה מהירה את המידע שמעבירה המצלמה לקונסולה.

אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם את ערכת הפיתוח - DaE ביקש 10,000 דולרים כדי להפרד ממנה. עם זאת, סביר להניח שעכשיו, כאשר התמונות והמידע הפך לנחלת הכלל, לא רחוק היום בו עורכי הדין של מיקרוסופט ידפקו על דלתו ויבקשו ממנו בנימוס לעצור את המכירה, שסביר להניח נוגדת את ההסכם עליהם חותמים מפתחי המשחקים לפני שהם מקבלים את ערכות הפיתוח לידיהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י