הרשמה

הוכרז Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Square-Enix משחררת (שוב) את Final Fantasy ה-14. קליק לכל הפרטים ולטריילר הראשון

 אם בפעם הראשונה לא הצלחת - נסה שנית: Square-Enix הכריזה על Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, הגירסה השנייה של המשחק המרכזי ה-14 בסדרת משחקי התפקידים הוותיקה שלה. Final Fantasy XIV יצא במקור לפני למעלה משנה - אך בעקבות ביקורות קטלניות ונתוני מכירות מאכזבים החליטה החברה לערוך לו מקצה שיפורים נרחב ולשחרר אותו מחדש.

הגירסה החדשה של המשחק, שתכונה פשוט "2.0" לאלה שכבר רכשו אותו, נשמעת לפי דברי החברה כמשחק חדש לגמרי. היא תכלול מנוע גרפי חדש, מנועי משחקיות חדשים, עלילה חדשה ושלל שיפורים נוספים. נראה שהדבר היחיד שלא שונה הוא העובדה שעדיין מדובר במשחק תפקידים המוני במתכונת World of Warcraft - ולא משחק תפקידים לשחקן יחיד כמרבית משחקי הסדרה.

במקביל להכרזה, פתחו ב-Square-Enix אתר חדש למשחק, שכולל שלל עדכונים נוספים לגביו, ושחררו טריילר ראשון ומבטיח, שמציג לראשונה את החזון החדש של המשחק הזה:

 

A Realm Reborn צפוי לצאת בחודשים הקרובים. כש-Final Fantasy XIV המקורי יצא, הוא הגיע רק בגירסת PC עם הבטחה לגירסת פלייסטיישן 3, שעדיין לא יצאה עקב הביקורות הקשות להן זכתה גירסת המחשב האישי. עם ההשקה המחודשת נראה שההבטחה הזאת סוף סוף תתממש - שכן ההוצאה המחודשת תגיע גם לקונסולה של סוני. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י