הרשמה

כל התקלות של Diablo 3

אם כבר קניתם את דיאבלו 3 - רוב הסיכויים שנתקלתם בהודעת שגיאה. מה אומרות ההודעות המעצבנות?
ad banner
ad banner

 השקה לא חלקה: Diablo III, אחד ממשחקי המחשב המצופים ביותר ב-12 השנים האחרונות, יצא שלשום לחנויות בקול תרועה רמה. חנויות משחקים רבות בארץ ובעולם ערכו למשחק השקות חצות מיוחדות, בהן רבבות גיימרים עמדו שעות בתור כדי להיות הראשונים שישחקו במשחק החדש. הבעיה: ברגע שהגיימרים הנ"ל חזרו הביתה וניסו להפעיל את המשחק - הם גילו שהם לא יכולים לעשות זאת.

ההשקה הזאת וודאי תזכר כאחת מההשקות המאכזבות ביותר בשנים האחרונות, לפחות בכל הקשור לעניינים טכניים: מאז ההשקה, שרתי Battle.net פשוט לא מצליחים לעמוד בעומס - ושחקנים רבים מדווחים על אי יכולת ממשית להפעיל את המשחק. בנוסף לעומסים (הדי צפויים, יש לציין), יש דיווחים אחרים על באגים שיכולים "לשבור" את המשחק כולו, ושלל תקלות אחרות שמצליחות לעלות על העצבים של הגיימרים.

לפני שנגיע להסבר על התקלות הנ"ל, נציין כמה דברים שצריך להגיד: Diablo III הוא משחק בקנה מידה עצום - וזה צפוי לגמרי שיהיו לשרתים שלו תקלות בימים הראשונים להשקתו. סביר להניח שבימים הקרובים בליזארד תצליח להתאים את עצמה לעומס, להרים שרתים חדשים כנדרש, ולייצב את כל חווית המשחק. סביר להניח שרוב הבאגים שלא קשורים ישירות לעומס יעלמו גם הם בימים הקרובים כלא היו.

עם זאת, יש לזכור שהסיבה לכך שהמשחק חווה את כל התקלות האלה היא הדרישה של בליזארד להיות מחוברים לאינטרנט באופן תמידי כאשר משחקים בו. למעשה, Diablo III עובד בצורה מסויימת כמו משחק תפקידים המוני: חלק גדול ממנו נעשה בכלל ברשת - מה שאומר שאם אין שרתים פשוט אי אפשר לשחק. מכיוון שמדובר במשחק עם קמפיין רציני מאוד לשחקן יחיד - שחקנים רבים מתרעמים על ההחלטה הזאת, ולא מבינים מדוע בליזארד לא מאפשרת לשחק במצב זה ללא חיבור לאינטרנט.

ad banner

 

התקלות של דיאבלו

ניסיתם להפעיל את המשחק ונתקלתם בהודעת שגיאה? הנה ההודעות הנפוצות - ומה ניתן לעשות (אם בכלל) כדי לפתור אותן:

 תקלה 37: ככל הנראה התקלה הנפוצה ביותר במשחק, שאומרת שיש עומס זמני על השרתים. הפתרון: לנסות להתחבר שוב. לפעמים התקלה נעלמת כעבור מספר שניות, לפעמים כעבור מספר דקות. נסו גם לבדוק אם יש עדכונים ב"לוח ההודעות" של המשחק (בחלק הימני של המסך) - אולי השרתים בתחזוקה ולכן הקיבולת שלהם מצומצמת מלכתחילה.

ad banner

תקלה 3005: החיבור לרשת כשל, וקיבל התרעת Time Out. כמו תקלה 37, גם כאן הפתרון הוא לחכות קצת ולנסות שוב, כשההבדל בין התקלות הוא ש-3005 יכולה לתקוף אתכם גם כשאתם משחקים במשחק, ולא רק בעת הנסיון להתחבר לשרתים. 

תקלה 3006: התקלה המעצבנת ביותר במשחק - שעלולה "לשבור" אותו לגמרי לשחקנים לא זהירים. מסתבר ששחקנים שמשחקים את תפקיד ה-Demon Hunter, פוגשים בדמות הטמפלר ומעניקים לו מגן - גורמים לבאג היסטרי שפשוט מעיף אותם מהמשחק ולא מאפשר להם להתחבר אליו מחדש. בכלל. אופס. בבליזארד שחררו אתמול בלילה תיקון לשרתים שאמור לסדר את הבאג הזה - אבל אם אתם משחקים בתור צייד השדים היינו ממליצים לכם להזהר מדמות הטמפלר הזאת (או לפחות לדבר איתה רק אחרי שתהרגו את ג'ונדר) - שלא תתחרטו אחר כך. 

תקלות 14009 ו-315300: בבליזארד מודים שהם עדיין לא בטוחים מה בדיוק גורם לתקלות האלה - אך מציעים פתרון: אם אתם נתקלים במספרים האלה, פתחו יוזר חדש ב-Windows עם הרשאות מנהל (admin). כשתנסו לחזור לשחק עם יוזר החלונות החדש שלכם התקלות אמורות להעלם. 

אי אפשר ללחוץ על כפתור החיבור: כפתור החיבור (login) יהפוך לפעיל רק כאשר תכתבו את שם המשתמש שלכם ב-battle.net, ולא לפני. שימו לב שיש לרשום את האימייל איתו אתם רשומים לשירות, ולא את ה-BattleTag שלכם.

בעיות ביצירת דמויות חדשות: בשעות הראשונות ליציאת המשחק, סבלו חלק מהשחקנים מבאג מעצבן ש"מילא" להם את רשימת הדמויות גם אם בפועל יצרו רק דמות אחת. בבליזארד אומרים שהתקלה כבר תוקנה - אבל אם בכל זאת אתם נתקלים בה אז יציאה מהמשחק ואז העלתו מחדש צריכה לפתור את זה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 16.05.2012 | צרכן צרכן (אורח)

    "זה צפוי לגמרי שיהיו לשרתים שלו תקלות בימים הראשונים להשקתו."- צפוי? אתה אומר שזה בסדר? זה נשמע לך הגיוני ששילמתי 300 שקל למשחק שאני לא יכול לשחק בו?

  2. 2

    11:31 16.05.2012 | יוסף יוסף (אורח)

    תקלה 12 - אין עותק שמחובר לחשבון. קיבלתי את זה כשניסיתי להתחבר לשרתים של אירופה. הפתרון - להחליף את הסיסמא של הבאטלנט! (כנראה זה גורם לסריקה מחדש של החשבון, ואז הם מזהים שדווקא כן יש לך עותק מקושר).

  3. 3

    11:36 16.05.2012 | משה משה (אורח)

    ל1 - זה צפוי לגמרי. אחרי 12 שנים של עבודה על משחק כלשהו הגיוני שבימים הראשונים המשחק לא יעבוד 100% כמו שצריך כי אף אחד לא יכול להתכונן לטירוף שהביא איתו DIABLO3.
    אתה תקבל את התמורה לכסף שלך,אם לא היום אז מחר.

  4. 4

    11:45 16.05.2012 | Evi Evi (אורח)

    כרגע אפשר להתחבר לשרתים. אבל כשאני מנסה להתחיל או להצתרף למשחק הוא טוען איזה דקה ואז מתנתק.

  5. 5

    12:06 16.05.2012 | צרכן צרכן (אורח)

    ל-3
    לבליזארד היו את הנתונים של ההזמנות המוקדמות למשחק, הם ידעו כמה ינסו לשחק.

    אל תשכח שהמכירות למשחק הם בינתיים רק כ3.5 מליון, זאת אומר 3.5 מליון משתמשים שבשביל בליזארד שניהלה שרת של 10 מליון איש זו לא אמורה להיות בעיה!

    אני לא אמור לחכות - זו אשמת בליזארד שהם התעקשו להשתמש בDRM, אם הם לא יכולים לעשות את העבודה שלהם אני לא אמור לרחם עליהם.

    אני מציע לכולם לעשות מה שאני עשיתי, אם קניתם את המשחק תדרשו החזר מבליזארד וחכו שיצא גירסה פיראטית.
    למה? פחות לגים פחות שחקנים וגם חינם אז מה אכפת לי.

  6. 6

    12:26 16.05.2012 | משה משה (אורח)

    אומנם הם הריצו ועדיין מריצים משחק של 10מיליון אנשים אבל ה10מיליון אנשים האלה לא באו בבום.
    הם ידעו כמה אנשים בערך הולכים להגיע למשחק אבל כנראה שהם לא נערכו בצורה נכונה לעומס ולבעיות הנלוות להתחברות המונית בשניה
    תחשוב על זה שה10מיליון אנשים שמשחקים WOW מתחברים במשך כל היום ובDIABLO התחברו בבום 3וחצי מיליון.

    ונכון DRM זה זבל של דבר.
    ואי אפשר להשוות את ההנאה שיש בלשחק במשחק המקורי ללשחק במשחק הפרוץ. אם לדעתך זה אותו דבר אז תהנה :)

  7. 7

    12:35 16.05.2012 | צרכן צרכן (אורח)

    אם התקלות היו במשך כמה שעות אז זה היה הגיוני...אל תשכח שעברו יומיים מאז ההשקה ועדיין יש הרבה תקלות.

    לדעתי הבעיה שאנשים מקבלים את הדברים כאילו הם לגיטימים, אני קרעתי את התחת כדי להרוויח את הכסף למשחק - מגיע לי לשחק אחרי יומיים לפחות.

  8. 8

    13:13 16.05.2012 | jexsu jexsu

    חוץ מהתקלות של העומס ושלקח לי הרבה זמן להתחבר לא נתקלתי בבאגים.

    משחק פשוט אדיר

  9. 9

    14:02 16.05.2012 | שמוליק שמוליק (אורח)

    משחק מדהים! ואני בכלל חובב משחקי FPS.
    שווה כל שקל.

  10. 10

    14:10 16.05.2012 | Mix Mix (אורח)

    לא מבין מה הבעיה של כולם, המשחק רץ לי חלק בלי התנתקות אחת.
    אני משחק DH ופשוט לא נתתי לטמפלר שלי שום דבר ככה שלא תגיע בעיה כזאת והכל טוב ויפה D:

  11. 11

    14:20 16.05.2012 | אני אני (אורח)

    ל-5
    תפסיק להיות טמבל
    דרישת החיבור למשחק היא DRM כמו שדרישת החיבור ל WOW היא DRM. המשחק בנוי סביב חוויית רשת ללא קשר לבדיקת מקוריות העותק שלך.
    והעומס על השרתים זה לא העומס על השרתים בהם מתרחש המשחק! זה עומס על ה authentication server! יש הבדל בין עשר מיליון שחקנים שמחוברים בו זמנית למשחק, לבין 10 מיליון שחקנים שעכשיו בשניה הזו שולחים את פרטי המשתמש שלהם לשרת אחד ויחיד לבדיקה ואישור כניסה!
    תהיה רגוע, קח ואליום, לך לנוח, וכשתקום מחר בבוקר הכל יהיה יותר טוב.

  12. 12

    14:30 16.05.2012 | דניאל דניאל (אורח)

    יש הבדל בגראפיקה בין דיאבלו 3 לדיאבלו 2 או 1 ?
    Tני יודע שלרוב האנשים פה חשוב המשחקיות ובכל זאת שנת 2012 לרובנו יש מחשבים חזקים שקנינו במיוחד בגלל הגראפיקה של משחקים ב 2012 ואני תוהה אם יש שיפור בגראפיקה בדיאבלו 3 ?

  13. 13

    14:32 16.05.2012 | gh gh (אורח)

    3 לא אכפת לי מה אתה אומר,אם כל הקטע הזה יקח שבוע?

  14. 14

    14:41 16.05.2012 | ניצן ניצן (אורח)

    11 כל הבעיות האלו הן בגלל הDRM הזה, אין מה לעשות בליזארד פישלו בענק. אני מאמין שכל מי שהוא לא שחקן HARDCORE של דיאבלו (בערך 3/4 מהקונים) לא אמור כל כך להתעסק עם "חווית הרשת" לכן כל המערכת המצ'וקמקת הזאת רק מפריעה וגורמת לבעיות.

  15. 15

    15:29 16.05.2012 | צרכן צרכן (אורח)

    ל-11
    הצביעות שלכם מגעילה אותי...
    כשAC 2 השתמש בDRM כולם תקפו את UBISOFT מסיבה הגיונית ולגטימית, כשבליזארד עושים זאת זה בסדר?

    אין היגיון להוסיף DRM למשחק SINGLE PLAYER,
    WOW זה מצב שונה - זה משחק רשת, אי אפשר לא לשחק ברשת כי הוא נועד לרשת. D3 לאומת זאת הוא משחק SINGLE עם אפשרות לMULTI על מנת להעשיר את חווית המשחק. נשמע לך הגיוני שאני אשחק בכיף שלי בבית לבד בD3 ואז לפתע יהיה לי לאגים שגורמים לי למות?(כמו שקרה לי הרבה בבטא) לא זה לא נורמלי, ולא אתם לא צריכים להצדיק את בליזארד או כל חברה אחרת שפוגעת בצרכנים שלה על מנת לפגוע בפיראטים(כשבפועל קורה הפוך - הפיראטים מקבלים משחק חינם ללא לאגים והצרכן צריך לסבול)

    אז כל האדישים פה שעומדים מנגד ומצדיקים התנהגות מגעילה כזאת(ואני מעריץ של בליזארד מגיל 6), תדעו שהעתיד שחור.

    תודה לאל שVALVE קיימת, אני לא קונה יותר לעולם משחק עם DRM.

  16. 16

    16:02 16.05.2012 | ל15 ל15 (אורח)

    אני אומר שהבעיה התחילה מאז שאקטיוויזיון קנו את בליזארד.. בליזארד הייתה כולה למען המעריצים הגיימרים שלה.. עכשיו מה ? $$$$ הזה כל העניין ולא בגללםם.. אבל עדיין... בליזארד ו-ואלב בנשמה לעד :P רק שלא יקרה אותו דבר כמו לWESTWOOD ..

  17. 17

    16:11 16.05.2012 | tpp tpp (אורח)

    אתם חייבים לראות!!!!זה קורע!!!!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded

  18. 18

    17:00 16.05.2012 | 16אתהמטומטם 16אתהמטומטם (אורח)

    הם לא קנו את בליאזר הם עכשיו קבוצה, ActivisionBlizzard.
    החברה שתקנה את בליזאר היא חברה שקוראים לה Vivendi היא קנתה אותה עוד בשנת 1990 ומשהו וב2007 אקט ובליזארד השתלבו, זה לא שבליזאר עכשיו זה אקטיוויז'ן הם פשוט עובדים ביחד - חברת המשחקים המצליחה ביותר, שילוב של WOW Starcraft ועכשיו Diablo משחקי COD.. http://www.vivendi.com/vivendi/ACTIVISION-BLIZZARD,954 תקרא את זה טמבל

  19. 19

    17:00 16.05.2012 | ניצן ניצן (אורח)

    16 בליזארד ואקטיוויז'ן התאחדו אף אחד לא קנה אף אחד...
    וגם לפני שהם התאחדו בליזארד כבר נטשה את הסגנון הישן שלה להקשיב לקונים...
    אין ספק שעכשיו זה ממש מוקצן אבל זה כבר היה באופק

  20. 20

    19:49 16.05.2012 | בן בן (אורח)

    זה היה ברור, כל משחק שנדחה ונדחה ונדחה ונדחה, בסוף יוצא מלא בבעיות ושגיאות

  21. 21

    20:54 16.05.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אני לא אומר שזה בסדר שיש תקלות אבל אם לא ציפיתם לזה עם משחק גדול כל כך כמו diablo 3 אז יצאתם קצת טמבלים ול12 בטח שכן פשוט תסתכל ביוטיוב יש הבדל ענק

  22. 22

    21:12 16.05.2012 | DareDevil DareDevil

    רמה 28! נהנה מכל רגע!

  23. 23

    21:15 16.05.2012 | אני אני (אורח)

    ל-15
    אני (ההוא מתגובה 11) מסכים איתך לגמרי! כל מה שכתבת, מילה במילה, לא סותר את מה שאני אומר בכלל!

    קודם כל AC2 וה DRM שלו שונה לחלוטין, זה אחד. דיאבלו רוצה ליצור קהילה שבה אנשים יסחרו בכסף אמיתי בין היתר בחפצים מהמשחק, לכן הם היו חייבים לבנות את המשחק כמודל MMO. המשחק (בניגוד ל AC2) לא מתרחש במחשב שלך ככל סינגל פלייר אחר, אלא נוצר בשרתים של בליזארד (ציוד ומפלצות, וכן נתוני הדמות שלך) כדי למנוע האקים למיניהם. למעשה, דיאבלו זה MMORPG, רק בלי ה MM... זו המשמעות האמיתית של החיבור לשרתים שלהם, ואין קשר לאנטי פיראטיות. (מנגנון האנטי פיראטיות של בליזארד מסתכם ביצירת משחקים מדהימים שמעמידים מיליוני אנשים ברחבי העולם בתור לחנויות לקנות אותם, לא בגלל צעצועי טכנולוגיה כאלה ואחרים)

    אחרי שכל זה נאמר, אני מעולם לא יצאתי נגד ה DRM של יוביסופט ו AC2! אין לי שום בעיה איתו. אם הייתי יוצא נגדו, הייתי מסכים איתך שאני צבוע. אם אני מוכן לקבל אותו ואת חובת האונליין דיאבלו באופן זהה, אני לא צבוע לפי הגדרה. אני מבין למה חשבת זאת, ואני שמח לתקן אותך.

    ו... אחרי שכל זה נאמר (2), לפי המוסבר למעלה, לחובת האונליין של דיאבלו יש סיבה לגיטימית, כאשר לחובת האונליין של יוביסופט יש רק סיבה אחת, וגם היא לא ממש תורמת לכלום (DRM רק עולה המון כסף לחברות המפתחות ולא מוריד בפסיק את אחוזי הפיראטיות), אז יש הבדל משמעותי ביניהם, נא לא להשוות בין השניים. (עדיין לא מפריע לי ולא אכפת לי, רק מציין עובדה)

  24. 24

    00:52 17.05.2012 | Shai182 Shai182

    לא מבין אך DRM קשור לפו זה כמו ש-23 כותב ואגב לא היתה לי תקלה אחד ב 10 וחצי שעות ששיחקתי במשחק רק בחיבור הראשוני אך 24 שעות אחרי היציה מתחבר בכל רגע שאני רוצה תפסיקו להתלונן ושחקו!!!

  25. 25

    14:12 17.05.2012 | nir115 nir115

    וואי ויגיימס לא מבינים מהחיים שלהם... אם השרתים בתחזוקה אי אפשר להתחבר אפחד לא יכול להתחבר... הקיבולת לא מצטמצמת היא מתאפסת. אותה טעות עשיתם שכתבתם שהרבה שנים עברו מאז שבליזארד הוציאה משחק לקונסולה, דבר שאף פעם לא קרה. הכתבים שלך כותבים דברים לא עובדתיים וזה כבר כואב לראות את זה.

  26. 26

    16:33 17.05.2012 | Zeev Zeev

    כמובן שישראלים באים בגישה "מזה זה?! שילמתי - מגיע לי הכל!"

  27. 27

    20:58 17.05.2012 | ניצן ניצן (אורח)

    ל-26
    אחי שילמת ברור שמגיע לך, שילמת אז שיספקו את הסחורה...
    דרך אגב לא רק ישראלים באים בגישה כזאת, כל העולם

  28. 28

    08:26 18.05.2012 | Remember Remember (אורח)

    זה תמיד ככה כאשר יוצא משחק שכולם חיכו לו. תמיד יש חבלי לידה. מקובל ומובן

  29. 29

    10:08 18.05.2012 | עוד אחד עוד אחד (אורח)

    מתי יוציאו משהו שיתקן את הגרפיקה המחורבנת? נחמד ששמו 3 אחרי השם של המשחק, אבל למה הגרפיקה ניראת כמו המשך ישיר של 2? -.-

  30. 30

    11:26 18.05.2012 | Necromancer Necromancer

    אני חושב שעל החברה להתכונן למסה האדירה של השחקנים שינסו להתחבר בשנייה הראשונה שנפתח המשחק.
    הם אלו שקבעו תאריך ושעה אחת לפתיחת המשחק בכל רחבי העולם, הם בנו את הציפייה למשחק, והם צריכים לעמוד בזה.
    "מעל למתוכנן" - מה חשבתם?
    שכל האנשים שקנו את המשחק בקנייה מוקדמת לא ינסו להתחבר כולם ביחד על השנייה הראשונה?

  31. 31

    15:04 18.05.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    חבר שלי קנה ויש לו מלא לאגים במשחק .. מישהו יודע איך מסדרים ? D:

  32. 32

    16:06 18.05.2012 | סאבין סאבין (אורח)

    למי אכפת מהבעיות חיבור האלו?, המשחק כל כך גרוע שזה לא משנה.גיימפליי שלא השתנה בשיט בעשר שנים האחרונות, עדיין אתה רץ ומקליק על העכבר עד שהמפלצת חסרת המוח מתה. כשאתה מסיים את המשחק הפרס שלך הוא מפלצות עם יותר HP כדי שתוכל לשחק בדיוק באותו המשחק שוב רק עם יותר קליקים, אין אתגר במשחק והוא לא מחזיק מעמד, בטח שלא מול LEAGUE OF LEGENDS התחרותי או WOW העשיר בתוכן.

    דמויות שמרגישות אותו הדבר כמו הדמויות של המשחקים הקודמים, הברברי עושה אותו דבר, הויץ דוקטור זה נקרומנסר עם קצת זימונים שונים, הויזארד זה הסורסרס, ואטאבר.

    הסיפור איום ונורא, באמת. כלומר, זה משחק שהסיפור לא כזה חשוב בו אבל הם טרחו להדגיש אותו בטריילרים וליצור אפילו סרטון מצוייר שיהווה פריקוול, אבל הסיפור לא גמור, זוועתי, מחליא, מאכזב ברמות ולקח להם לדעתי יומיים לייצר.

    המשחק קצר רצח ואפשר לעבור בטיל אקטים.
    זה חרא משחק
    האוקשן האוס מוציא את העוקץ מלמצוא ציוד, אפשר לגשת ולקנות מה שרוצים כי הכסף משותף לכל הדמויות.

    חרא דיבוב וחרא מוזיקה.

    קרבות בוסים שהועתקו מהפורמט של YS היו יכולים להיות נחמדים אם אשכרה הבוסים היו מקבלים דברים חדשים ברמות הגבוהות ולא דברים שכל מפלצת יכולה לקבל.

    איכס, אני חוזר להתחרות בליג אוף לג'נדס

  33. 33

    16:30 18.05.2012 | חייב להודות חייב להודות (אורח)

    ש LOL באמת משחק חמוד מאוד, ועוד בחינם, והכי טוב שאין שם לאגים בכלל, משום מה האינטרנט שלי לא מצילח להזיז את דיאבלו אחריי השעה 2-3 בצהריים, בעוד ש LOL תמיד עובד מאה אחוז!

  34. 34

    18:48 18.05.2012 | אלכס אלכס (אורח)

    החלטה עסקית, ביום ההשקה ישחקו 20% - 30% יותר שחקנים מביום רגיל, אז לבזבז כסף על עוד שרתים בשביל כמה ימים?

  35. 35

    20:17 18.05.2012 | Necromancer Necromancer

    כן! אז שירימו עוד כמה שרתים בידיעה שזה רק ליומיים הראשונים.
    רושם ראשוני הוא מאוד חשוב, בטח למישהו שטרח והזמין את המשחק מראש. הוא לא צריך להתקל בבעיות חמורות ולהצליח להיכנס למשחק רק עם אדם שקנה את המשחק יומיים אחרי שיצא.

  36. 36

    21:57 18.05.2012 | עצבני עצבני (אורח)

    ל-35
    "אז שיעשו את זה"
    "אז שישלמו עוד כסף"
    "אני רוצה"
    "אני אני אני!"
    כולם חכמים גדולים!
    מי אתה? מי? יש לך איזה חברת משחקים מצליחה שאתה בא ללמד את בליזארד איך מתנהלים?
    נראה לך ששרת עולה 10 שקל? "אז שירימו עוד שרתים ליומיים הראשונים"
    מה יהיה... העולם מוצף באגואיסטים מגעילים...

  37. 37

    01:58 20.05.2012 | Nirsassy Nirsassy

    ל-צרכן: תראה לי משחק רשת המוני אחד שבימים הראשונים שלו(ואני מדבר אפילו על שבועיים) החזיק את כל העומס בצורה מושלמת ללא כל בעיות.
    אתה רק צריך להיות סבלני, במהרה כל השרתים יפעלו פיקס ואתה תקבל תמורה למחיר ששילמת. ולמרות הכל הדברים שאתה אומר הם הגיוניים, אתה רק לדעתי צריך לשנות את הגישה שלך.

  38. 38

    11:26 20.05.2012 | משה משה (אורח)

    ל 36 , קודם כל כן חתיכת אידיוט אפס מאופס, אתה יודע כמה כסף יש להם? הם יכולים לקנות את הכסא גלגלים של סבתא שלך ,
    להרים עוד 100 שרתים בשבילם זה לא בעיה... זה לא בעיה של כסף.. הם עושים בחודש יותר מ60 מיליון יורו רק על
    WOW

  39. 39

    17:29 20.05.2012 | עצבני עצבני (אורח)

    ל-38 יא חתיכת נכה שכלי מפונק!
    מה אכפת לי כמה כסף יש להם? אתה בן אדם מגעיל ואנוכי שכל מה שמעניין אותו בחיים זה שאנשים שיש להם כסף חייבים לו הכל! אני מקווה בשבילך שנולדת להורים עשירים או שאתה לא תגיע לכלום בחיים ילד שמנת מסכן. אם כן, תקווה שהם לא ינשלו אותך מהצוואה כי הם יבינו כמה שאתה עלוקה. אם לא, ממני אתה לא תקבל שקל כשתאסוף נדבות בצומת עם כוס פלסטיק.

  40. 40

    21:16 23.05.2012 | Necromancer Necromancer

    תפסיק להיות עצבני.
    ומוצר שמשלמים עליו כסף צריך לעבוד. מהרגע ששילמתה עליו. אלא אם כן רשום עליו אחרת.

    לא ייתכן שאתה קונה טלפון או טלויזיה "80, מביא הביתה, ופתאום זה לא עובד. ואומרים לך "אופס", רק עוד שבועיים יוצאיו גירסאת firmware חדשה, תעדכן וזה יעבוד.
    זה לא מתקבל על הדעת.
    אז למה תקלות במשחקים זה בסדר?

  41. 41

    20:47 30.05.2012 | m1cha m1cha

    מה הקשר הכסף שיש להם מWOW?
    זה בכלל BLIZZARD וזה לא קשור ל BATTLE NET
    BATTLE NET לא מספקים ל BLIZZARD את השרתים...

  42. 42

       | פורסם ע"י