הרשמה

מיאמוטו: ה-Vita חייבת עוד משחקים

מפתח המשחקים המיתולוגי יודע מה ה-Vita צריכה בשביל להצליח: עוד משחקים

 שיגרו מיאמוטו, מעצב המשחקים המיתולוגי שהמציא את מריו, זלדה ועוד, נותן טיפים למתחרים: בשיחה עם מגזין המשחקים Edge אמר מיאמוטו כי הוא יודע בדיוק מה ה-Vita צריכה בשביל להתחיל למכור יותר יחידות ולהפוך להצלחה: עוד משחקים.

"ה-Vita היא ללא ספק מכונה עם מפרט מאוד מרשים, ואפשר לעשות המון דברים איתה", הוא אמר, "אבל אני לא ממש רואה את השילוב של החומרה הזאת עם תוכנה שתהפוך אותה למוצר חזק".

מיאמוטו השווה את ההשקה המקרטעת של ה-Vita לחודשים הראשונים בחייה של ה-3DS, הקונסולה הניידת המתחרה של נינטנדו, שבדיוק כמו המכשיר של סוני גם לא ממש הצליחה להמריא מהמדפים בחודשי הקיום הראשונים שלה. "כשהשקנו את ה-3DS לא היו לנו משחקים כמו Super Mario 3D Land, לא היה לנו את Mario Kart, לא היה לנו את Kid Icarus: Uprising. ממש התאמצנו להכין את כולם להשקה - אבל פשוט לא הספקנו לסיים אותם בזמן", הוא סיפר.

"קיווינו שלמרות זאת אנשים ירצו לקנות את המוצר שלנו כי הם ימצאו את ה-3DS מבטיחה, אבל כשאנחנו מסתכלים אחורה עכשיו אנחנו פשוט מבינים שלא היתה לנו תוכנה חזקה מספיק כשהשקנו את החומרה", הוא הוסיף.

 

וזו, לפחות לפי מיאמוטו, בדיוק הבעיה של ה-Vita: מאז שהושקה הקונסולה בפברואר לא יצאו לה כמעט משחקים גדולים חדשים ובלעדיים - וגם מבחר משחקי ההשקה התברר בדיעבד כלא ממש מספק. בחודשים הספורים אמנם צפויים לצאת לקונסולה מספר משחקים בלעדיים (Resistance בסוף החודש הנוכחי, Gravity Rush בחודש הבא) - אבל אלה עדיין לא כותרים גדולים מספיק.

האם ל-Vita יש סיכוי להתאושש? בהחלט. בסוני, סביר להניח, שומרים כמה אסים בשרוול ויציגו אותם בתערוכת E3 שתתרחש בעוד חודש בדיוק - ובדיוק כמו שה-3DS הצליחה לשנות את גורלה ולהפוך מכשלון מהדהד להצלחה האדירה - סביר להניח שגם ה-Vita עדיין לא אמרה את המילה האחרונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:30 06.05.2012 | VITA VITA (אורח)

    מיאומוטו אתה חתיך

  2. 2

    16:37 06.05.2012 | אני מספר 2 אני מספר 2 (אורח)

    הם צריכים את המשחקים COD, BF וGTA ואז המכירות ילכו טוב יותר.

  3. 3

    06:05 07.05.2012 | LL LL (אורח)

    וואו. באימאמא ש'ך?
    אני ממש לא חושב שרזיסטנס יגרום לי ליקנות את הויטה. המחיר פשות לא שווה את זה.לעומת זאת כשיצא Mario 3D Land ישר רצתי ליקנות את הקונסולה. רזיסטנס לויטה לא משתווה לאף אחד משתי המריואים שיצאו ל3DS. ואנצ'רטד ניראה לא משו ביכלל ומשתמש בכל הטאץ' וכל החרא הזה בצורה גימיקית ביותר ואני לא יכל ליקרא לו אפילו אנצ'ארטד לפי הבדליי הרמות. אני מבין שאין אפשרות להשוות מיבחינה גרפית אבל ממש לא היה צורך לידחוף את כל הגימיקים המיותרים של הויטה למשחק.האיתי שוקל קניה אחרי אולי איזה GOW או ריצ'יט וקלאנק. ככה. אנצ'רטד ורזיסטנס לא שווים את הכסף. יחד עם כל הכרטיסי זיכרון וכל התוספות שצריך זה עולה יותר מקונסולה ביתית.

  4. 4

    06:55 07.05.2012 | Epidex Epidex

    5 - גם לי!

  5. 5

       | פורסם ע"י