הרשמה

הוכרז: PlayStation All-Stars Royale

סוני מציגה את הגרסה שלה ל-Super Smash Bros.

 זה יגמר במכות: סוני הכריזה רשמית על PlayStation All-Star Battle Royale, משחק מכות שיאפשר לארבעה שחקנים לשחק במקביל, ויכלול דמויות רבות שילקחו משלל משחקי הפלייסטיישן השונים. 

הרעיון מאחורי המשחק פשוט: כל הדמויות הגדולות והמפורסמות ביותר של הפלייסטיישן נפגשות במשחק מכות אחד, שיאפשר להם להלחם זו בזו בסדרה של קרבות מהירים ומופרעים. אם זה נשמע לכם מוכר, זה לא מקרי: על פניו מדובר בחיקוי, כמעט אחד לאחד, של סדרת Super Smash Bros. של נינטנדו. כרגע עוד מוקדם מדי בשביל לדעת כמה המשחק הזה יהיה דומה למשחקים של נינטנדו, אבל לפי התמונות וקטעי המשחקיות שנחשפו נראה שזה יהיה כמעט אותו דבר - לטוב ולרע.

את PlayStation All-Star Battle Royale פיתח אולפן המשחקים החדש SuperBot, שמורכב ממאב מפתחי משחקים עצמאיים שהחליטו ליצור את משחק החלומות שלהם. "PlayStation All Stars Battle Toyale היה קיים בראשים ובלבבות של הגיימרים הרבה לפני שהתחלנו להכין אותו", אמר במאי המשחק אומר קנדל. "המשחק הזה הוא תוצאה של הרבה אהבה, ואנחנו שמחים מאוד להציג אותו".

המשחק צפוי לכלול לוחמים ושלבים מכל רפרטואר המשחקים הנרחב של סוני. עד כה נחשפו הדמויות קרייטוס (מסדרת God of War), סליי קופר (מסדרת Sly), פרפה הראפר (מסדרת משחקי הקצב המצויינת לקונסולת הפלייסטיישן הראשונה), Sweet Tooth מסדרת Twisted Metal ו-Fat Princess ממשחק הרשת שנושא את אותו השם. סביר להניח שבחודשים הקרובים תחשוף סוני דמויות נוספות.

 

PlayStation All-Star Battle Royale יצא בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 3 בתקופת החגים הנוכחית - מה שאומר שלסוני יש ציפיות גדולות לגבי פוטנציאל המכירות שלו.

מעניין יהיה לראות כיצד תגיב נינטנדו: ידוע שבימים אלה עובדים בחברה על גירסאות Wii U ו-3DS של סדרת Super Smash Bros., ולא נופתע אם בחברה יבחרו להציג את המשחקים החדשים במהלך מסיבת העיתונאים שלהם בתערוכת E3 כדי לצנן קצת את ההתלהבות סביב הכותר המתחרה החדש של סוני. 

מה אתם חושבים על המשחק החדש של סוני? הצטרפו לדיון בפורום פלייסטיישן!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:23 27.04.2012 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    נראה קקי

  2. 2

    16:19 27.04.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    שש..!!! אל תעירו את הפאנבויס של נינטנדו שיתחילו להגיד ולצעוק פה שסוני מעתיקים מהם !! ששש..!!

  3. 3

    16:24 27.04.2012 | אביתר אביתר (אורח)

    אין פאנבויס לנינטנדו

  4. 4

    16:37 27.04.2012 | patrol 36 patrol 36 (אורח)

    יש לכם ממה לפחד ז'ידים!

  5. 5

    17:01 27.04.2012 | tom1187 tom1187

    באמת? huge ps3 exlusive? באמת?
    סוני נפלו על הראש אם הם קוראים לזה hude exlusive...

  6. 6

    17:04 27.04.2012 | שלום שלום (אורח)

    ראטצ'ט וקלנק, סלייק קופר וחבורתו, ג'ק ודקסטר - עד כאן הכל נראה סבבה. אבל אחרי שמוסיפים את נתן דרייק, קרטוס (!!!), איתן מארס ומדיסון פייג' וקול מגראט' - זה כבר נשמע מטומטם.

  7. 7

    17:11 27.04.2012 | DryDude DryDude

    ל-4, יש לאימא שלך הבת זונה ממה לפחד!

  8. 8

    17:54 27.04.2012 | zziivv zziivv

    כן. המחבלים המפחידים באו לאיים על כולנו באתר ויגיימס. אתה בכלל לא ילד בן 11 שכרגע מחטט באף ומחכה שיגדלו לו ביצים.

  9. 9

    18:42 27.04.2012 | df df (אורח)

    2 הפנבוי חוזר...

  10. 10

    19:01 27.04.2012 | dtr dtr (אורח)

    אוי נו באמת! לא רק שזה נראה אחד לאחד כמו ssb גם שמתי לב שfat princess נראית ממש דומה ל princess peach.

  11. 11

    00:52 28.04.2012 | לכל המבלבלי שכל על זה שפפ עוזב ספינה טובעת כנסו.. לכל המבלבלי שכל על זה שפפ עוזב ספינה טובעת כנסו.. (אורח)

    ממליץ לכם לקרוא את התמלול המדויק של מסיבת העיתונאים ואז תחליטו לבד אם פפ הוא אחד שנוטש, ותודה לחברי הקהילה של בארסה מאניה בישראל על התרגום:

    פפ פתח ואמר שההחלטה על עזיבתו התקבלה בסתיו של השנה שעברה, ואמר ש"זו הייתה טעות" להתעכב זמן כה רב בפרסום הידיעה: "אני מצטער על חוסר הוודאות שייצרתי בקשר להמשך דרכי במועדון."
    "באוקטובר ובתחילת דצמבר הודעתי לנשיא שסיום התקופה שלי בקבוצה מגיע, אבל לא יכולתי לפרסם את הדברים, או לומר זאת לשחקנים. היה נוצר בלגן. ההחלטה נתקבלה כבר לפני זמן רב. בשל כך העניין התמשך כל כך והיה לא נוח".

    פפ הבהיר שמלכתחילה הרעיון היה שיעביר קדנציה קצרה בקבוצה. בארבע השנים בהן שימש כמאמן הוא השיג מספיק, ומעבר למה שציפה בתחילה: "לא הקשבתי לאנשים שאמרו שאשאר רק שנתיים, אני מאמן בבית שלי ויש לזה יתרון מאוד משמעותי. דברים כאלה יש לעשות בטווח קצר, וארבע שנים הן נצח בבארסה".
    גווארדיולה טען שבשל המאמץ וההשקעה המרובים שנדרשו בתקופה הזו, הוא כבר הרגיש שאין לו כוח להמשיך: "החזקתי מעמד כל כך הרבה משום שזכינו בהרבה תארים, אלמלא זאת, ואלמלא העובדה שאני מכאן, הייתי עוזב מוקדם יותר. הזמן שוחק הכל, ואני נשחקתי. הכוח נחלש, ועכשיו עדיף שימשיך אדם אחר".

    "מי שיבוא אחריי ייתן דברים שאני לא יכול לתת". (יש לציין שפפ אמר את הדברים הללו לפני ההכרזה על טיטו כמאמן הבא, ולכן שמר על עמימות) "התפקיד הוא מאוד תובעני, ויש צורך בכוח ואנרגיה בשביל כל זה... אני צריך להתאושש, לנוח, להתרחק מכל זה, כי היינו עושים נזק, או שאולי לא, השחקנים שלי ואני. אני מעריך אותם מאוד ולא ייתכן שהכל יתפרק אחרי כל הדברים שחווינו יחד, לא הייתי סולח לעצמי לעולם."
    "אני שמח לעזוב עם התחושה שעשיתי עבודה טובה. התרוקנתי, אני עוזב בשלום. כך אף אחד לא נשאר פגוע, ונשאר לך זיכרון יותר חי ואמיתי, וזה מה שאני לוקח איתי, מרוצה מכל מה שעשיתי".

    המאמן הודה לשחקנים על "כל מה שנתנו. הייתה לי הזכות לעבוד איתם. עשיתי זאת עם כל התשוקה האפשרית. אני מודה להם על מיליוני המהלכים והמשחקים שפעמים רבות דמיינתי, ושהם הפכו למציאות. יום אחר יום, במשך שנים כה רבות. אין יותר אמיץ מזה, ואני לוקח את זה איתי. כשאייאריסט מורטה (Evarist Murtra) הציע לי לפני חמש שנים לאמן את הצעירים, קפצתי משמחה. בשנה שלאחר מכן, כשהציעו לי לאמן את הקבוצה הראשונה הרגשתי אותו הדבר. אבל הזמן שוחק את החלום. לא הייתי ממשיך כמאמן שלבארסה מגיע לקבל".

    כשנשאל עם אילו רגשות הוא נשאר אחרי ארבעת השנים הללו גווארדיולה ענה שהוא נשאר עם היחס האנושי: "עם המחוות. לא התארים הגדולים, אלא מה שחווינו. עבדתי בצוותא עם אנשים יוצאי דופן בכל המובנים. אני נשאר עם האנשים, אני הולך בשלווה. עשיתי הכל ומעבר כדי שהכל יצא טוב".

    על טיטו: "מטיטו אנחנו יכולים לצפות לטוב ביותר. המועדון קיבל החלטה מצוינת. אני מעריך אותו כל כך, על כל העזרה שסיפק לי, הוא יותר ממתאים לתפקיד. השחקנים מכירים אותו, הם יודעים שהוא לא ישנה יותר מדי ממה שהם מכירים וקיים היום, הרעיונות היו משותפים. הוא ייתן את מה שחשתי שכבר אין ביכולתי לתת".
    פפ חשף שההחלטה למנות את טיטו כמאמן נתקבלה ע"י אנדוני זוביזארטה, וכשזה שאל אותו לדעתו, הוא הגיב בחיוב. "שאלתי את טיטו אם הוא מרגיש שהוא מסוגל. אמרתי לו: 'אם אתה מרגיש חזק, לך על זה. אל תהסס, זו הזדמנות שבארסה נותנת לך, הזדמנות שכל המאמנים בעולם היו רוצים'. זו הייתה החלטה של זוביזארטה שאומצה ע"י המועדון. אני רק נתתי את דעתי. כמובן שהוא מסוגל לכך. אני עובד איתו כבר חמש שנים, אנחנו מכירים כבר זמן רב".
    "העובדה שאני מרגיש מרוקן לא אומרת שכך חשים גם היתר. העובדה שאני לוקח צעד הצידה לא אומרת שהוא יצטרך לעשות זאת גם. אם הוא מרגיש שהוא יכול לקחת את הקבוצה קדימה, מצוין. זוביזארטה החליט, והוא קיבל על עצמו את האתגר".

    פפ לא גילה מה הוא מתכנן לעשות בסיום העונה. המטרה שלו החל מהקיץ הקרוב היא לנוח ולקחת זמן כדי לחדש אנרגיות. לכשישיג זאת, הוא לא שולל חזרה לספסל: "במוקדם או במאוחר אחזור לאמן. אני לא יודע מתי. עכשיו דברים אחרים מעניינים אותי, החיים כבר יקבעו לאן אלך. בחיים יש יותר דברים מכדורגל".
    לגבי השמועות על שיחות שערך עם אברמוביץ' ועל החתמתו בצ'לסי אמר: "זה יהיה חוסר כבוד כלפי המועדון".

    פפ נראה משוכנע שהחלטתו לעזוב לא תשפיע על הקבוצה במה שנשאר מהעונה. נותר עוד חודש בו בארסה, בין היתר, תשחק בגמר גביע המלך: "היום סיפרתי להם על החלטתי והם לקחו את זה כמו גדולים. אנחנו נמצאים בידיים טובות מאוד, זה הסימן הטוב ביותר".

    פפ נאלץ להסביר מדוע מספר שחקנים, כמו ליאו מסי, לא השתתפו במסיבת העיתונאים: "לאו נמצא כאן. כולם היו מלאי חיבה בימים האלו. אני נזכר רבות באבידל, וגם בקייטה, שהיה הברומטר שלי... תמיד הסתכלתי עליו וכך ידעתי אם מה שעשיתי הוא טוב או לא. זה מה שאני לוקח איתי. אני עוזב מאושר מאוד".

  12. 12

    01:39 28.04.2012 | tomer9876 tomer9876

    מי שקרא כל מה ש11 רשם אני מציע לו:1.לגשת לחלון הקרוב לביתך 2.לקפוץ

  13. 13

    13:13 28.04.2012 | תמונה תמונה (אורח)

    התמונה פה לפי מה שאני יודע היא מסרטון שעשו מעריצים, זה לא רשמי, אין מה להתלונן בינתיים על המראה, נחכה ונראה.

  14. 14

    14:15 28.04.2012 | כל הקטע הזה שקבוצות למדו את ברסה קשקוש אחד גדול כל הקטע הזה שקבוצות למדו את ברסה קשקוש אחד גדול (אורח)

    ל 11 אתה צריך להבין שבברסה ההצליח לייצר יותר מצבים במשחק ראשון מול צלסי מאשר כל המשחקים אחרים ששוחקו בחצי גמר ביחד
    כל הגולים של צלסי באו מאגף ימין ששם היה צריך אבידל ולעצור את זה בקלות
    בקלאסיקו ברסה הגיעה סחוטה בעיקר מסי ופ אני מאשים את פפ: הוא היה חייב להושיב את מסי על ספסל לפני משחקים של שבוע אחרון ולא משנה שהיינו מפסידים נקודות - ליגה אלופות וקלאסיקו(בגלל יוקרה) יותר חשובים נחצחונות בליגה ספרדית
    אני יודע שמסי רוצה לשחק כל משחק 90 דקות כי הוא חושב שהוא תמיד יכול לתרום אבל מסי טעה - במצב שהוא הגיע לפני שבוע למשחקים מכריעים הוא כבר לא יכול לתרום כלום לקבוצה וראינו שאפילו קשה לו לעבור שחקנים אחד על אחד , מה שהיה עושה בעיניים עצומות כשעוד היו לו כוחות
    אי מתן מנוח למסי פגע נואשות בברסה כי היא תלויה לחלוטין ביכולת של פנומן ארגנטינאי
    אבל שיטה של פפ חיה ובועטת , צריך להביר מגן שמאלי תותח וסקורר מוכח ולא כישרון עולה(סנצס)
    דווקא לא הייתי הולך על ון פרסי כי הוא כבר כמעט בן שלושים ואי אפשר לדעת אם יכולת עונה אחרונה שלו תחזור על עצמה
    לא חסר חבריה אוד וכשרים וצעירים פלקאו וקבאני שיכולים להיכנס לרוטציה עם סנצס כי תכלס סנצס לא היה רע בכלל,למשל אהבתי מאוד את יכולת שלו לשבור קו נבדל(שזה אחד הנשקים החשובים של ברסה)
    אבל חסר לו יכולת בעיטה חזקה ומדוייקת מטווחים של 25 מטר וגם משחק ראש שלו חלש
    הקיצור יש הרבה עבודה למאמן חדש אבל מה שבטוח ששיטה של ברסה עדיין הדבר הכי טוב שיש לכדורגל התקפי להציע היום אולי בעתיד ימציאו משהו יותר יעיל ואולי לא
    אני מאמין שברסה תחזיר את כל מתארים שנה הבאה כי עדיין אין לה מתחרים אמיתיים בתחום(חוץ מבאיירן המדהימה)

  15. 15

    19:33 28.04.2012 | link link (אורח)

    זה ממש דומה לssbb ולמשחקים הקודמים שלה!זה שתי טיפות מים אותו דבר כאילו,סוני לא יכלו לאמץ משהו חדש?!אני מאוכזב מסוני וזו הדעה שלי.

  16. 16

    22:40 28.04.2012 | טייני טייני (אורח)

    Tiny Zangi

  17. 17

    22:55 28.04.2012 | היי היי (אורח)

    אמא שלי 11 ו-14 זונה

  18. 18

       | פורסם ע"י