הרשמה

הוכרז Lost Planet 3

סדרת הפעולה המושלגת של קאפקום לוקחת כיוון חדש

כיוון חדש: קאפקום הכריזה אמש על Lost Planet 3, ההמשך לסדרת משחקי הפעולה שלה, שכוללת קרבות נגד מפלצות ענקיות בסביבות מושלגות. מכיוון ששני המשחקים הקודמים בסדרה לא נחשבים להצלחות גדולות, בקאפקום החליטו לפנות לכיוון חדש עם המשחק השלישי בסדרה, בתקווה שכך הם יצליחו לזכות בלב הגיימרים.

במקום להתמקד בקרבות המהירים והאכזריים, בקאפקום בחרו הפעם ליצור משחק קצת שונה, שצפוי להזכיר יותר משחקי הישרדות-אימה מאשר משחקי פעולה. המוטו של המשחק הראשון בסדרה היה "Extreme Conitions" - תנאים קיצוניים, כדי לתאר את כוכב הלכת המושלג והקפוא עליו התרחש במשחק. בקאפקום בחרו לחזור למוטו הזה - ובגדול: המשחק השלישי יתמקד במאמצעי ההישרדות בכוכב הקפוא לא פחות מאשר הוא יתמקד בקרבות עם מפלצות ענק.

מבחינה עלילתית, Lost Planet 3 יתרחש לפני המשחקים הראשונים בסדרה, ויספר את סיפורו של ג'ים, טייס חלל שעוזב את כדור הארץ כדי להכשיר את פני השטח של כוכב הלכת הקפוא להתיישבות. כמובן שג'ים יתקל במהרה בצרות, ויגלה שהוא לא צורת החיים היחידה שמנסה לשרוד על הכוכב הקפוא. בקאפקום מבטיחים עלילה עמוקה ומעניינת יותר מבמשחקים הקודמים, שהיו די דלילים מהבחינה הזאת.

 

כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם יהיה ניתן לשלוט ברובוטים ענקיים כדי להלחם במפלצות, מה שאומר שגם אלמנט האקשן לא נזנח לגמרי. במבט ראשוני, נראה כאילו Lost Planet 3 מנסה להיות Dead Space, רק עם יותר מפלצות ורובוטים ענקיים. האמת? זה לא נשמע כל כך גרוע.

Lost Planet 3 צפוי לצאת בתחילת שנת 2013 ל-Xbox 360, פלייסטיישן 3 ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:09 11.04.2012 | TheBaker TheBaker

    דווקא נהנתי מהמשחקים הקודמים , נקווה לטוב

  2. 2

    16:47 11.04.2012 | גיא גיא (אורח)

    האמת שלא שיחקתי באף משחק מ LOST PLANET אבל שכנעתם אותי לנסות בגלל שאני מת על DEAD SPACE,דרך אגב המשחק נראה מגניב!

  3. 3

    17:04 11.04.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    לא זכור לי שהיו חליפות שהגיעו לגודל כזה, אני מקווה שיהיה מצב CO-OP כמו בשני, הראשון היה דיי זוועה לדעתי... נקווה שיהיו מפלצות עצומות מימדים כמו בשני

  4. 4

    18:54 13.04.2012 | ek355 ek355

    נראה מעניין,אני אחכה קצת לביקורות ודעות של כאלה ששיחקו ואולי אני אקנה.ל2,אני לא ממש יודע כמה המשחק הזה דומה לDS אם בכלל..

  5. 5

       | פורסם ע"י