הרשמה

ביקורת: Mass Effect 3

טרילוגית Mass Effect הגיעה לסיומה - אך האם לסוף הזה פיללנו?


Mass Effect 3
חברה:  Bioware |   ת.יציאה: 06.03.12
פלטפורמות: X360, PS3, PC

הגלקסיה בסכנה, ורק אתם יכולים להציל אותה! Mass Effect 3 הגיע כדי לסיים את אחת מסדרות המשחקים האפיות של כל הזמנים. אך האם לסוף הזה פיללנו?

חמש שנים עברו מאז ש-Bioware שיחררה את הפרק הראשון של מה שרבים מכנים אחת מסדרות המשחקים המוצלחות בדור הקונסולות הנוכחי. חמש שנים שבהן גילינו יקום שלם, מושקע בפרטים הגדולים והקטנים ברמות שקובעות רף בז'אנר. למדנו לאהוב ולשנוא עשרות דמויות, שינינו את פניה של גלקסיה שלמה והתבגרנו ביחד עם דמות שמשקפת אותנו ואת תפיסת עולמנו בדרכים שטרם נראו בעבר.

זה הזמן להגיד את מה שוודאי יהפוך למובן מאליו בהמשך: אני אחד מאותם שמאמינים שמדובר בסדרת משחקים מוצלחת. מאוד מוצלחת. כמעריץ של הסדרה, די ברור למה התנפלתי על המשחק הזה, סיימתי אותו תוך זמן קצר ורצתי לכתוב את הביקורת הזאת. 

זה אומר שבאתי למשחק הזה עם כוונות טובות, כמו שאני מאמין שכל מי ששיחק במשחקים הקודמים יגיע אליו: Mass Effect היא סדרה נהדרת, שסביר להניח תמשיך "לייצג" את הדור הנוכחי של הקונסולות במשך שנים רבות. האם המשחק השלישי עמד בציפיות העצומות שלי? את זה תצטרכו להמשיך לקרוא כדי לדעת.

קומנדר שפרד Who?

 קצת רקע לקוראים שלא שיחקו: Mass Effect 3 מתרחש בשנת 2186, כשנה לאחר סיום המשחק השני. המשחק פורס בפנינו את הסיפור של קומנדר שפרד, שיוצא לאחד את כל הגזעים התבוניים בגלקסיה במלחמתו נגד ה-Reapers, יצורים סינטטיים ענקיים שמנסים לשים קץ לחיים האורגניים בגלקסיה. סוג של "בבילון 5" פוגש את "באטלסטאר גלקטיקה".

בסוף המשחק הקודם (או יותר נכון: בסוף אחת ממשימות ההרחבה של המשחק הקודם) קורקע שפרד על כדור הארץ, ובמשחק החדש הוא נאלץ להמלט ממנו כאשר ה-Reapers מחליטים לפלוש. למרבה הצער, אף אחד לא ממש לקחת ברצינות את האזהרות החוזרות ונשנות שלו להתכונן לפלישה - ונראה כי המלחמה נדונה מראש להסתיים בתבוסה. 

במהלך המשחק נצטרך לחזור ולבקר את כל הגזעים שפגשנו במשחקים הקודמים, ולבקש מהם עזרה בנסיון אחרון להציל את כדור הארץ. העזרה הזאת לא באה בחינם - כמעט כל אחד מהגזעים האלה יש צרות משלו, ולפני שהם יוכלו להתפנות ולטפל בבעיות של כדור הארץ הם יבקשו משפרד שיעזור להם בעצמו להתגבר על הצרות שלהם. הסיפור הבסיסי הזה הופך במהרה למירוץ נגד הזמן - כשהמטרה היא להציל את הגלקסיה מאויב שרק כוחם המשולב של כל הגזעים יוכל לנצח.

כאן באה לידי ביטוי המערכת החדשה של המשחק: בקרב על הגלקסיה נאסוף משאבים (גזעים שמוכנים לעזור ועוד שלל גורמים נוספים) שיעזרו להעלות את "מד המוכנות" שלנו למלחמה. באנגלית קוראים לזה Effective Millitary Sterngth - וככל שתסיימו יותר משימות וה-EMS שלכם יהיה גבוה יותר - כך סוף המשחק שלכם יהיה יותר "טוב".

סדרת Mass Effect תמיד היתה חזקה בכל הקשור לסיפור שלה, והוא חלק נכבד מהסיבה שבזכותה כל כך הרבה אנשים אוהבים אותה. המשחק החדש לא נופל מאחיו הגדולים: במשך 30 השעות בהן שיחקתי במשחק עברתי דרך עשרות משימות, אירועים וסיפורים שגרמו לי לשמוח, להרגיש עצב אמיתי, לצחוק ובשלב מסויים אפילו לבכות (נשבע לכם אבל שזה היה בכלל שבאותו רגע נכנס לי לכלוך לעיניים). 

המשחק הזה מצליח לגרום לשחקן להתחבר אליו בדרכים כה עמוקות ומשמעותיות, עד שלא פעם ממש הרגשתי את כובד המלחמה על כתפי. הסיפור מוצלח ומצליח לשמור על מתח לכל אורכו: לא משנה כמה חברים הקריבו את עצמם במהלך הסיפור כדי שהסיכוי לנצח יגבר - תמיד נשארה התחושה שזה עדיין "לא כוחות", ושאנחנו הולכים ומפסידים.

 מערכת קרב משודרגת

אך לא רק על סיפור טוב עומד משחק, והמפתחים של Mass Effect בהחלט יודעים זאת. מערכת הקרב זכתה לשידרוג משמעותי מאז המשחק האחרון והפכה להרבה יותר דינמית ו"זורמת". אם לא היינו יודעים טוב יותר, היינו יכולים להתבלבל ולחשוב שהגענו למשחק אקשן: שפרד מסוגל כעת להתגלגל, לקפוץ מעל מחסות, לזרוק רימונים ולירות מעל הראש. Bioware הצליחו סוף סוף להבין איך Gears Of War עובד - וכיוון שזה המשחק שהמציא מחדש את הירי ממחסות, להעתיק ממנו זה דבר מבורך.

בנוסף, ב-Bioware קיבלו את טענות המעריצים לגבי חוסר הגיוון בכלי נשק, ולכן המפתחים הוסיפו מערכת חדשה שמאפשרת לשדרג נשקים ולהוסיף להם מגוון אביזרים (כוונות, מחסניות, קנים ועוד) המשפרים דיוק ועוצמת אש. כמו כן, בניגוד למשחקים הקודמים, ב-Mass Effect 3 כל מקצוע יכול להשתמש בכל נשק, אבל ככל שתסחבו עליכם יותר נשקים ה-CoolDowns של היכולות שלכם ילך ויגדל, דבר שמגביל את יכולת הנשיאה של מקצועות מבוססי כוחות.

מה שאין ב-Mass Effect 3 הוא כלי רכב. במשחקים הקודמים פגשנו בכאלה לא מעט (במיוחד במשחק הראשון, עם ה-Mako, רכב השטח השנוי במחלוקת), אבל הפעם את רוב הזמן שלכם תבלו ברגל. גם ברגעים המועטים שכן תעלו על כלי רכב, לא אתם תהיו אלה שתנהגו בהם, ובמהרה תגלו שמדובר בקטעי יריה "על מסילות". קצת חבל.

מולטיפלייר מרענן

Mass Effect 3 מציג, לראשונה בתולדות הסדרה, מצב משחק המוני. מדובר במולטיפלייר מסוג Horde (שוב רואים את ההשפעה של Gears) או Firefight - ארבעה שחקנים משתפים פעולה כדי להתגבר על גלים הולכים ומתחזקים של אוייבים, או כדי להשלים משימות מסויימות בזמן קצוב.

אני חייב לציין שכשב-Bioware חשפו לראשונה שהמשחק החדש יכלול מולטיפלייר הייתי סקפטי למדי. מה קשור משחק המוני ל-Mass Effect? עם זאת, להפתעתי מצאתי את מצב המשחק הזה מהנה במיוחד.

שיתוף הפעולה עם שחקנים חיים מאפשר ליישם בצורה מצויינת את שלל הכוחות והיכולות המיוחדות של המקצועות השונים ב-Mass Effect, עם דגש מיוחד על הכוחות הביוטיים (שקצת הולכים לאיבוד בסינגל פלייר). אוייב מתחבא לכם מאחורי מחסה? אין בעיה, שחקן אחד יכול לגרום לו לרחף בזמן ששחקן שני יצלוף עליו בביטחה. קבוצה גדולה של אוייבים מסתערת עליכם? שחקן אחד יפעיל עליהם כוח שיגרום להם להיצמד אחד לשני בזמן ששחקן אחד יזרוק עליהם רימון. ישנם עוד עשרות שילובים של כוחות שיכולים להפוך כל משחק לחוויה שונה לגמרי.

המולטיפלייר לא עומד באוויר, ויש לו השפעה ישירה על ה-EMS ("מד המוכנות" למלחמה, זוכרים?) של הסינגל-פלייר. זה אומר שככל שתסיימו יותר משימות במולטיפלייר, אז המוכנות שלכם לקרב האחרון תעלה. היתרון של זה הוא שיש חיבור הרבה יותר רגשי למשימות המולטיפלייר, כיוון שאלה משפיעות גם על הסיפור האישי שלכם. החסרון הוא ששחקנים ללא חיבור לאינטרנט (או מנוי גולד ל-Xbox Live) לא ממש יצליחו להגיע ל-EMS גבוה רק ממצב הסינגל פלייר, ויהיו כאלה שירגישו קצת מרומים.

 

בין שלמות ודמיון...

30 שעות השקעתי ב-Mass Effect 3. ככל שהתקדמתי בשלבי המשחק, נשאבתי פנימה יותר יותר. עשיתי משימות צד שבמשחק אחר הייתי מדלג עליהן, כיוון שמבחינתי כל משאב קטן שיכולתי לגייס למאמץ המלחמתי היה חשוב. קיבלתי עשרות החלטות שחרצו את גורלם של גזעים שלמים, יישבתי סיכסוכים שנמשכו מאות שנים, הקרבתי חברים, ואפילו לימדתי רובוט לאהוב,.

אחרי שכל זה עבר, הגעתי לשלב שבו הייתי מוכן לקחת את הקרב את ה-Reapers. סיימתי את כל המשימות האפשריות, גייסתי כל משאב אפשרי, שידרגתי את הנשקים לרמה המקסימלית שלהם, ונתתי את ההוראה לזוז לכדוה"א. מכאן, הכל התחיל להתדרדר. 

אני רוצה להבהיר - עד לנקודה הזו במשחק, חשבתי שמדובר ביצירת מופת. Mass Effect 3 הבטיח הרבה וקיים הרבה, וחשבתי לעצמי שכל מי שהתלונן עליו סתם לא אהב. אולם, מהרגע שבו הצי מגיע לכדוה"א, הרחתי שמשהו הולך להתחרבש. בניגוד לסוף של  Mass Effect 2, ש"חישב" את ההחלטות שלכם ממהלך המשחק כדי להתאים במיוחד בשבילכם את המשימה האחרונה שלו - כאן אין באמת אפשרויות בחירה.  התכנית הקבועה מראש - צוות הגנה, צוות התקפה, צוות נחיתה וצוות ליווי.

"בסדר", אמרתי לעצמי, "מה זה משנה". אבל, ההרגשה הרעה המשיכה כשבמהלך הסרטון שהראה לי איך הצי הגדול שלי מתפקד, ולמרבה הצער גיליתי שחלק גדול מאוד מהכוחות שגייסתי לא אמרו מילה - למעשה, כשבחנתי את הסרטון לעומק, מצאתי שרק כוחות שהשחקן חייב לגייס במהלך המשחק מופיעים בו. את כל השאר האופציונלים צריך לדמיין.

"טוב נו" אמרתי, "זה לא כזה נורא, המפתחים לא יכולים להתחשב בכל בחירה קטנה שעושה כל שחקן. נמשיך הלאה". הבעיה היא שמהשלב הזה זה נהיה אפילו יותר גרוע. גזעים שלמים שעבדתי קשה בשביל לדאוג שיהיו איתי בקרב האחרון פשוט נעדרו, כי ב-Bioware החליטו שאין טעם להכניס את מי שלא חייב להיות שם. לא משנה מה תעשו, הקרבות האחרונים של המשחק יראו בדיוק אותו דבר - לא משנה מה ה-EMS שלכם או איזה גזעים גייסתם למלחמה.

 למרות זאת, המשימה האחרונה הייתה מרשימה. הקרב האחרון מתחולל ברחובות ההרוסים של לונדון, יחד עם כוח המשימה Hammer שצריך להגיע לנקודה מסויימת במרכז לונדון. הדרך לשם רצופה בקרבות קשים, כשבדרך מחלקים לנו מגוון משימות צד שחיוניות להצלחה של המבצע כולו. לבסוף, אחרי שתצליחו לפלס דרך לאורך כל לונדון, תגיעו אל הנקודה המדוברת - רק שמשם הסיפור מאבד כל עקביות. ממש כאילו שעד לנקודה הזו ל-Bioware הייתה תכנית ברורה ומדוייקת, ומשם הם התחילו לאלתר.

סוף לא טוב, הכל לא טוב

כאן אנו מגיעים לנקודה שהרסה את המשחק לגמרי בשבילי - החורים בעלילה, וחוסר הבחירה. אפשר להתמודד עם סצינות שחסרים בהן חלקים מסויימים מסיבות של משאבים וזמן, הרי ב-Mass Effect 2 היו חלקים שלמים שלא נכנסו מפאת הזמן וחזרו בתור DLC - אבל כשהסיפור מאבד כל עקביות לשאר הסדרה, וכשהשחקן מאבד כל אפשרות לשלוט באירועים למרות שזה מה שאפיין את סדרת Mass Effect עד לנקודה זו, זה פשוט בלתי נסבל.

לא ארחיב מעבר לזה, כדי לא להרוס את המשחק לאלו שעדיין משחקים, אבל הנקודה התחתונה היא כזו: למרות ש-Bioware רוצה שתחשבו שיש למשחק הזה כמה סופים שונים, מדובר בלא יותר באשליה: למשחק יש סוף אחד בלבד. לא שמונה ולא עשרים - אחד בלבד. הבחירות שהשחקן יכול לקבל ברבע שעה האחרונה לא משנות בעליל, כיוון שכולן יובילו לאותה תוצאה. באותה רבע שעה מוצגות לשחקן "עובדות" שאין להן שום ביסוס ביקום של המשחק, ועל פיהן הוא צריך לקבל החלטות שישנו את גורל הגלקסיה. הבחירות שניתנות לשחקן לא מושפעות משום פעולה שהוא ביצע במהלך הסדרה, בין אם מדובר בדיאלוג, משימה, או ברמת ה-Paragon/Renegade.

למעשה מדובר בסוף שהוא דאוס אקס מכינה מכל בחינה אפשרית, רק שבניגוד לדאוס אקס מכינה קלאסי, אפילו את הבעיה שהוא אמור לפתור הוא לא מסביר בצורה מוצלחת. לאלו שמעוניינים מצורף סרטון שמראה את "הסופים" של Mass Effect 3 רצים זה לצד זה, בצורה שממחישה יותר מכל מה שאני מסוגל לכתוב עד כמה הם זהים וחסרי טעם. זהירות - ספוילרים.

לסיכום...

 Mass Effect 3 הוא משחק מדהים, שהושקעו בו מאות שעות של עבודה על מנת ליצור סיום מספק לסדרה שכולנו למדנו לאהוב. הוא מכיל מצב מולטי מעולה, מערכת קרב משומנת היטב, ופס קול אלוהי. למרבה הצער, כל התמונה מתהפכת ברבע שעה האחרונה, בה המשחק נשבר לגמרי ומאבד כל כיוון.

חורי עלילה בגודל של כוכבים וכתיבה רשלנית גורמים למשחק להפוך ממשחק השנה למשחק לא גמור במקרה הטוב, או לפשוט טיפשי. כולי תקווה שBioware יקשיבו לקהל המעריצים שלהם, יתקנו את הסוף של המשחק, ויתנו לכולנו את המשחק שהובטח לנו.

הטוב
  • עלילה מרתקת ומושקעת
  • מולטיפלייר מהנה ומרענן - משאיר סיבה לחזור ולשחק
  • סאונדטרק מדהים ומרגש
הרע 
  • מנוע האנריל המזדקן, מתחיל לתת את אותותיו
  • קושי מסויים לשחקנים ללא חיבור אינטרנט לקבל סוף "מושלם"
  • סיום שלא קרוב לסטנדרט של הסדרה 
והחורים בעלילה
  • עם כל הכבוד ליושר האומנותי של Bioware, עם חורי עלילה כאלו, פלא שהמפתחים לא נפלו דרכם.

 ובשורה אחת: כמעט מושלם, אבל הסוף הבעייתי משאיר תחושת פיספוס. כנראה שסוף טוב יש רק בסיפורי מדע בדיוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:11 26.03.2012 | WarFox89 WarFox89

    ביקורת מצויינת ! תודה ! :)

  2. 2

    19:15 26.03.2012 | רפאלוב רפאלוב (אורח)

    כך או כך זה פשוט משחק מדהים!!!!

  3. 3

    19:16 26.03.2012 | ברק ברק (אורח)

    האמת שעוד לא הגעתי לסוף (אני ממש לפני), אבל אני מסכים עם כל הביקורת על המשחק עצמו, עד סוף המשחק(אני מאמין שגם אני לא יתלהב מהסוף). המשחק הוא מעולה עם עלילה מעניינת ומושכת.המשחק גם לא קצר כמו שכמה אנשים אומרים, הוא באמת אמור לקחת הסביבות ה30 שעות.הקשר עם הדמויות במשחק הוא חזק מאוד (וזאת למרות שאפשרות הבחירה בדיאלוגים ירדה, אבל הדיאלוגים למרות חוסר הבחירה גם טובים מאוד) והאווירה שנותנים לכל פלנטה שאנחנו נוחתים עליה היא שונה ומורגשת. יש במשחק עוד הרבה דברים ושיפורים מהמשחקים הקודמים (וגם כמה חסרונות כמו באגים קטנים ומעצבנים) שאין לי כרגע כח להוסיף, אבל באמת שכל המשחק עד לפני הסוף ממש מעולה ומי שאומר אחרת אז הוא טועה, אבל זו רק דעתי.

    ד.א הביקורת יכלה להיות טיפה יותר מורחבת לפי דעתי, יש עוד כמה דברים חשובים שלא הוזכרו או לא פורטו מספיק. ויש כמה שגיאות כתיב (ולא פעם ראשונה), מומלץ שאחרי שאתם כותבים ביקורת לעבור עליה כמה פעמים כדי למנוע את זה.

  4. 4

    20:08 26.03.2012 | שחקן מאס אפקט שחקן מאס אפקט (אורח)

    עדיף שלא תיקנו את המשחק הזה עשכשיו. גם המחיר ירד וגם עד אז יצא העידכון שאמרו שישנה את הסוף של המשחק לפי הציפיות.

  5. 5

    20:52 26.03.2012 | TheForumTroll TheForumTroll

    הסוף בכלל לא היה רע והעלילה מצוינת אבל הבעיה של המשחק הזה היא שאין בו כל כך מה שישאיר אותך משחק.

  6. 6

    21:24 26.03.2012 | sieg heil sieg heil (אורח)

    the final solution was justified.

    מצטער. חופש הביטו זה חופש הביטוי. מותר להעריץ את אדולף היטלר זכרונו לברכה.

  7. 7

    23:04 26.03.2012 | gv gv (אורח)

    6 תקשיב.
    אני ממרומי גילי רואה את התגובה שלך ואומר לעצמי דבר כזה:
    מגיב 6 הוא דביל עם פין קטן. ולמה אני חושב ככה אתה שואל?
    אז הנה ההסבר:
    לא משנה מי אתה או מה אתה, הבחירה באימרה המטופשת שכתבת מעידה על צורך נואש, פתטי ועלוב, לשבת מול המחשב ולראות איך אנשים אנטיליגנטים כביכול מתעצבנים מהתגובה שלך, ואתה תראה איך התגובה שלך עושה רעש וכולם יגיבו ויגידו שככה וככה וככה....

    ההתנהגות הזאת מעידה על צורך נואש, על גבול הרחמים - בתשומת לב.
    עכשיו, אם ורק אם, התגובה שלך היא לאומנית(ויקיפדיה - יסבירו לך מה זה...) אז אתה שוב יוצא עם פין קטן, כי אתה פחדן.
    ולמה פחדן? כי רק פחדן עם פין קטן יכתוב תגובה כזאת אפסית ונואשת ועדיין ישאר אלמוני כדי שאף אחד לא יגיע אליו וישבור לו את כל העצמות.

    עכשיו, תחליף את המילה "פין" בכל פעם שאתה נתקל בה - למילה זין, תתקע עמוק בתחת, תן לעצמך כאפה, תגיד לעצמך שיצאת אפס בתגובה המטומטמת שלך ולך תבקש מאמא שלך סליחה על כך שביישת אותה ושככה אתה מתנהג.
    ואם זה לאומני ויש לך ביצים אז לפחות תרשום מי אתה כדי שנדע מי המוכשר שהגיע עד הלום,
    ולך תדע, יום אחד תקנה מסטיק בזוקה, ובעתידך יהיה לום.

  8. 8

    23:43 26.03.2012 | Tracing Archer Tracing Archer

    סוף כ"כ מחורבן לסדרת משחקים כזאת טובה.
    אחח.. הפספוס. אלוהים. לא ציפיתי ל'סוף טוב הכל טוב', אבל ציפיתי לסגירת מעגל נורמלית והרגשת סיום איכותית.
    במקום זה קיבלתי חורים בעלילה, משהו מחורבן ולא קשור ו3 אפשרויות שההבדל ביניהם זה צבע.

  9. 9

    03:24 27.03.2012 | שי שי (אורח)

    זה הסוף הכי גרוע בכל הזמנים לטרילוגיה הטובה ביותר בכל הזמנים.

    מקווה שהם יוציאו מהר מאוד סוף חדש, ורצוי חינמי, אם הם לא רוצים שיקטלו אותם יותר ממה שעכשיו.

  10. 10

    03:32 27.03.2012 | :ם :ם (אורח)

    לשם שינוי סוף סוף ביקורת טובה, רק תעשו לנו טובה ותחזירו את הניקוד!

    את כל הביקורת אתה יכול להסביר מנקודת המבט שלך, אבל אתה לא יכול לתת ניקוד שמתאים לנקודה הזאת? נו באמת

  11. 11

    16:04 27.03.2012 | ff ff (אורח)

    מישהו יכול להגיד מה הסוף...

  12. 12

    19:32 27.03.2012 | עודד עודד (אורח)

    תמונה של טלי בלי המסיכה !
    http://i402.photobucket.com/albums/pp110/nicorius/1276857786648.jpg

  13. 13

    13:37 01.04.2012 | sm sm (אורח)

    7 אני אוהב אותך

  14. 14

    14:13 03.04.2012 | ab23 ab23

    משחק כל כך אדיר, הבעיה הכי גדולה עם הסוף זו העובדה שהוא סוף אחד ויחיד שאין לשחקן שום השפעה עליו. וזה פשוט עומד בניגוד מוחלט לשאר הדברים שקורים במשחק. כי כל דבר אחר שקרה במשחק היה תוצאה ישירה של משהו שעשית, בין אם זה במשחק הזה או במשחקים קודמים, ואמנם לא תמיד ההשפעה על העניינים הייתה גדולה, אבל כמעט תמיד הייתה התייחסות לדברים שעשית. ואז בא הסוף ולא מראה לך שום דבר שקרוב לאיך מה שעשית במשך כל כך הרבה זמן (יש כאלה שמחכים לראות את זה מ2008) השפיע, שוב, בניגוד לשאר המשחק

  15. 15

    12:45 19.04.2012 | ssas ssas (אורח)

    תוספת ל-7!
    מילא הוא היה כותב את דעותיו באתר חדשות וכדו'. אבל באתר משחקים? שים לב לכל 14 התגובות שיש לפני תגובתי ותבין שאפילו ליצור הד הוא לא מסוגל.

  16. 16

    21:08 28.04.2012 | אריאל אריאל (אורח)

    זה דווקא מסוגי הסוף שאני אוהב, לא ששיחקתי בזה... אבל אני מאמין שאם הייתי משחק בזה דווקא הייתי מגיב הפוך.

  17. 17

    08:09 19.05.2012 | שמשון שמשון (אורח)

    יש לך כמה שגיאות בביקורת שלא דאגת לתקן, אתה לא נותן יותר ניקוד, ולא חקרת את הסופים מספיק, הParagon/Renegade והכוח המלחמתי כן משפעים על הסוף אם כי בקצת אבל משפיעים (נתחיל בכל שאין לך את האפצייה ה"ירוקה" אם יש לך פחות ממינימום כוח מלחמתי ועוד)

    היו כמה חורים אך לדעתי לא בגודל כוכב, האם היה לך את הDLC של הגזע החדש\ישן ? אם לא אני לא היתפלא שהיו לך חורים

  18. 18

       | פורסם ע"י