הרשמה

נחשף: Fable Heroes

סדרת משחקי התפקידים של מיקרוסופט יוצאת לדרך חדשה

 בשקט בשקט, חשפה מיקרוסופט משחק חדש בסדרת Fable: המשחק, שיקרא Fable Heroes, צפוי לצאת לחנות הדיגטלית Xbox Live Arcade, ולפי התמונות שנחשפו ממנו הוא יאפשר לארבעה שחקנים לשתף פעולה ולהלחם יחדיו נגד מפלצות מצויירות.

Fable, למי שלא מכיר, היא סדרת משחקי התפקידים שיצר פיטר מולינו, אחד ממפתחי המשחקים השאפתניים והמוערכים בתעשייה. עד כה יצאו לסדרה שלושה משחקים מרכזיים, הראשון לקונסולות ה-Xbox המקורית ול-PC, והנוספים ל-Xbox 360. משחקי הסדרה הם מעין שילוב של עולם פתוח בסגנון Skyrim (רק הרבה הרבה הרבה יותר מצומצם) והרפתקה מסמרת שיער בסגנון משחקי Zelda.

המשחק החדש, כך נראה, צפוי לזנוח את הנוסחה הקבועה של Fable, ולהציג לנו חוויה חדשה לגמרי: למרות שעדיין לא נחשף מידע רשמי אודותיו, התמונות רומזות שמדובר במשחק ממוקד פעולה והרפתקה, ושאלמנט התפקידים יהיה זניח הפעם. תמונות אחרות חושפות שמלבד קטעי פעולה, המשחק יכלול גם סגנונות משחק אחרים שנועדים למספר שחקנים, כמו סימולציה של משחק לוח ורכיבה בקרונות כרייה.

 

ראוי לציין גם את הסגנון הגרפי של Fable Heroes, שנראה ממש כמו סרט מצוייר: משחקי Fable תמיד כללו אווירה תמימה יחסית שגרמה להם להרגיש כמו אגדות ילדים, ונראה שהפעם לקחו את העניין הזה עוד צעד קדימה.

Fable Heroes הוא לא משחק הפייבל היחיד שצפוי לצאת השנה. במיקרוסופט הכריזו זה מכבר גם על Fable: The Journey, משחק קינקט במותג פייבל, שצפוי לצאת גם הוא בהמשך 2012.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 05.03.2012 | DuDuuuuu DuDuuuuu

    battlefield heros?

  2. 2

    20:09 05.03.2012 | יסעור יסעור (אורח)

    EPIC FAIL

  3. 3

    18:30 06.03.2012 | אדם אדם (אורח)

    מתי תבינו שפיטר מולינו וויתר על הגיימרים הרציניים לטובת מה שכנראה מוכר יותר- ילדים קטנים.

    הבעיה היא שהוא מציג את המשחקים בצורה שונה ממה שהם באמת... לדוגמא- זוכרים את ההייפ של Spore?
    עשו מזה יעני "משחק סנייק שהופך למשחק תפקידים שהופך למשחק טקטיקה שהופך למשחק אסטרטגיה."

    בסוף קיבלנו סימס.

  4. 4

       | פורסם ע"י